Blivande brudar i Jönköpingsområdet. Del 4
en dag i juni
då får jag vara den första i den här tråden som gratulerar till att du nu blivit maka och tillägga att du såg strålande ut
en dag i juni
då får jag vara den första i den här tråden som gratulerar till att du nu blivit maka och tillägga att du såg strålande ut
okej tjejer om jag ska köpa papper å sådant, typ stämplar, band mm vart i jkpg går jag då?
lilla li
tack då ska jag släpa dit karl min så jag kan kika på utbudet nån dag
novalii
okej tack ska kolla alla butikerna tror jag i jakten på de perfekta detaljerna
en dag i juni
vilka av de affärerna har bäst priser?
Finns det fler bröllopsbutiker än kristina å ma vie? hittade en på vid stationen också i jkpg men den hade inte så värst stort utbud tror jag inte.
Jag är så sugen på att gå å kolla papper å sådant till inbjudningar, ingen som vet vilka som har bäst priser och störst utbud?
lilla li
oooh va kul, avis jag blir på dig Hoppas dagen blir superlyckad och allt du önskar dig. Håller tummarna
är det någon som har köpt material till egna inbjudninskort? vart gjorde ni det isåfall i jkpg?
sen har jag kikat på sidenband, gröna och vita, någon som vet vart man kan köpa dessa billigt?
lilla li
ååh jag är så avundsjuk, jag vill också att allt ska va fix å färdigt så jag kan bli bruuud, fast planeringen är rätt så kul måste jag säga
lilla li
om du inte redan har gått till affären skulle du vilja slänga ett öga åt mig om det finns fina papper som man kan göra inbjudningar i grönt, vitt silver? behöver inte vara alla färger samtidigt naturligtvis...
lilla li
oooh då kanske man ska titta där då, du har inga bilder på de papprena du köpte?
lilla li
tack så mycket