• Mrs Priftis to be

Vi vart lurade båda två!!!

Igår blev både jag och min fästman tagna för möhippa och svensexa!
    Och jag som skulle till jobbet! Trodde jag ja...
    Kvart över sju på morgonen springer mina två bästisar in i mitt sovrum med strumpbyxor över huvet och med en varsin banan i handen och skriker: "Nu smäller det!!"
    Fort, fort, på med mina kläder, pussa älsklingen och sen iväg in i en bil med ögonbindel på. Vi stannar, och går ut och drar av ögonbindeln och vad ser jag där om inte en moppe... Vi tränger ihop oss alla tre och kör ut längst ut på Värmdö för en frukost picknick. Så himla mysigt! Sen åker vi tillbaka, hem till min vän och tar det lugnt ett tag med lite varmt te. Blev kallt på den där moppe-turen...
    På med ögonbindeln igen, sen på en buss. Nu åkte även musik in i öronen på mig genom öronlurar så jag varken såg eller hörde. Efter ca 30 minuter hoppar mina vänner av bussen och där sitter jag! Lite läskigt, men 5 minuter senare stannar bussen och någon tar tag i mig och leder mig uppför en trappa. Uppe på Slussen förstår jag att vi är. De sätter mig på en bänk och på åker olika plagg på, det ena konstigare än det andra. Lite smink också. Sen drar de av mig ögonbindel och där står alla mina vänner och min kära syster också! Blir liksom lite rörd...
    Efter kramar får jag kika i spegeln lite; Kaninöron(playboy?) strumpbyxor ÖVER mina jeans, samt randiga trosor, benvärmare, snowjoggers och en bikini över min jacka..skitmycket rouge och ögonskugga och rött läppstift. Aldrig känt mig så vacker. Sen började kondonförsäljningen! Gick ganska fort och ganska bra! Sedan gick vi genom Gamla stan mot T-centralen och fick sälja rumpskak, dans, sång eller en kram för några futtiga kronor, och med jämna mellanrum få mig en sup. Ibland fick jag köpa (av mina intjänade pengar) en liten present eller ta av mig ett valfritt plagg. fast det kostade hela 100 kr så det gick aldrig haha! Vi stannade för att få i oss lite lunch.
    På T-centralen följde fler uppgifter, t ex klippa ur tvättråd ur killars kallingar och dansa magdans till svängig musik. Mitt uppe på torget.
    Sedan åkte vi iväg till ett spa! Jag fick massage, manikyr samt ett fotbad, allt emdans tjejerna drack vin och käka lite snacks!
    Efter att vi bytt om och gjort oss fina pkte ögonbindeln och kaninörona på igen och in på en buss. Leddes genom stan av mina vänner och sedna kom vi fram till en lägenhet där de hade dukat upp förfriskningar och mera snacks! Vi fick sedan börja äta den underbara maten de hade lagat. Efter förrätten åker musik och röda lampor på, och in kommer mina tre killkompisar med svarta kostymer och vita skjortor och börjar dansa! Oh my god, så jäkla kul!
    Kläderna pker av, mne jag blev så impad av att mina söta killkompisar gått och lärt sig värsta dansen för min skull!
    De bar sedan in varmrätten med snygga elefant string på sig.
    Efter detta följde bara en jättemysig och trevlig kväll med vin, spel, och frågeformulär. Vi var ju alla riktigt fulla framåt midantt, men det är väl så det går till!! ;)

Nu gifter vi oss om mindre än en vecka!
    Hoppas era möhippor (ni som ej haft det än) blir lika roliga, dock pinsamma, som min!

• Svar på tråden Vi vart lurade båda två!!!
  • Mrs Priftis to be

Mrs. K,
    jag är från Värmdö, vi gifter oss dock inte här ute, utan uppe på Fåfängan (Londonviadukten). Har sedan festen i Finntorp.

• Mrs Priftis to be

Mrs. K;
    Ja, Värmdö kyrka är vackert! Men vi ville inte ha en religiös vigsel, annars hade jag gärna varit där också!;)
    Har du haft din möhippa än? När gifter ni er?

Svar på tråden Vi vart lurade båda två!!!