Här är den Västerås tråd nr 13
Oj va det redan dags för en ny?!
Oj va det redan dags för en ny?!
Vad betalar ni för din Gabbies?!
Välkommen majbrud2008!!
Ja det är ett svårt val med kyrkor!
Vi ska gifta oss i Barkarökyrka!
Jag ska göra mitt hår på KLOAK, vet att dom gör smink oxå, men jag ska bara göra hår där! Dom är såååå bra! Moderna och vågar lite!
Jag kan inte imorrn!
I helgen kommer våra föräldrar hem till oss å ska snacka bröllop. Typ bestämma vem som ska stå för vad å så. Å ha en trevlig fika såklart!
Ett tips, kolla på frisyrer i god tid! Hehehe! Va å klipte mig igår hos samma tjej som ska göra mitt hår på bröllopet. Hon frågade massa om hur jag vill ha det å så...men jag har ingen aning. Det enda jag vet är att jag inte vill ha de klassiska korkskruvarna! Harr kollat i bröllopstidningar och internet..men hittar inte någor frisyr som känns lockande!
Vi har bokat en tid för provuppsättning iaf. ! Känns kul!
Jag kanske ska få gå på fin bal i höst oxå!! Wiiiii!! Typ oktober/november skulle det bli om det fanns tillräckligt stort intresse! Så det får undersökas närmre!
Gabbies! Du är allt en liten Bridezilla du! Hahahah!!
Fredag 15 juni - Junibrud2006, Gabbies , Billa!
På tisdag börjar jag jobba! Tjoho!! Har fått en lärlingsplats!
Hur ambitiöst tycker ni det här låter: Jag såg en sån fin ros i en virkbok så jag tänkte att den vore ju fin att göra i gult och ha som servettring på oranga servetter. Hur vettigt låter det att virka ca 70 st å göra servettringar av dom? Det blir skitsnyggt men det tar ca 30 min. per ros ( jag är inte så duktig än)
Det är hos Mälarchoklateriet! Mummsmumms!!