• Fru0707

jag blev hippad igår, tjohoo!!

Åå mina under bara vänner överrskade mig totalt igår!! :)

Jag var anmäld till ett sportevenemang, man skulle gå 6 km, fick en massa små produktpaket osv. vi var ett helt gäng från jobbet. Sen mitt i allt när vi går längs vägen kommer det två typer klädda i svarta kostymer med hatt och mustasch å grabbar tag i mig! Jag fatta inget, tills ja kollade lite närmare och inser att shit, de e ju två av mina kompisar! Då först fatta jag att de e ju nu de händer! Så himla roligt. Sen satte dom ögonbindel på mig och slängde in mig i en bil och körde runt i ca 15 min, jag hade ingen aning vart vi var påväg.. Sen in i ett hus nånstans då får ja ta av mig bindeln när jag står i ett bastu utrymme du har 5 min på dig att duscha och byta om! sen slänger dom fram en kasse med mina kläder, jag bara varifrån har ni fått dom? Min kille e borta i helgen, då har dom ringt disponenten och bett honom låsa upp lägenheten :) Sen på med ögonbindeln igen å ut. ledde mig nånstans, fick räkna till 20 och sen börja leta efter nån jag känner... Öppnar ögonen inser att jag är i en park..börjar gå omkring..hittar 2 av mina kompisar liggande bakom en sten :) Sen får jag en sportdryck jag ska hälla i mig av bestående av vodka och nåt..Dom förklarar för mig att jag skall gå runt i parken o leta efter folk jag känner... vartefter jag hitta mina kompisar måste jag svara på 2 frågor om jag klarade dom fick jag en silverpeng som jag senare under kvällen kunde köpa mig drinkar för :) Till slut hittade jag alla mina 15 st underbara kompisar! Då hade dom dukat upp till picknik i parken, fixat sallader och fruktbricka bål och champange. Så vi satt där nån timme och bara njöt i solen. Sen hem till en kompis bada bastu och fixa oss. Sen in i taxin och iväg nånstans.. Sluta på en sorts middag med program och buffe, som slutnummer uppträdde Scandinavian Hunks, motsvarighet till Chippendales.. Då mitt i allt drar dom upp mig på scen!! Jag får alltså en lapdans av en av killarna, halv naken, så jäkla kul!! Alla mina kompisar hade en änglagloria på sig och jag hade en tiara med slöja på. Killen verkligen talla på mig och allt..fy fan va kul, vad jag garva! Sen efteråt fick vi träffa alla Hunks och ta kort med dom, jag låg i deras famn och de höll i mig. Så kul! Så fick jag en kalender med bilder av dom och en plansch med autografer. Sen drog vi vidare till krogen där vi kom gratis in förbi kön och in i VIP rummet :) Där satt vi då hela kvällen och snacka skit och dansa och drack drinkar å hade så jäkla kul! Sen som överraskning dyker Hunks killarna upp dit senare på natten :) Satt och snacka med oss i nån timme bjöd mig på lite drinkar, hur trevliga som helst.

Sen när krogen stängde släpade vi oss hemåt halv 4.. Sån underbar dag och kväll! Alla mina vänner var där och var så himla kul att få umgås me dem en hel dag, många av dem bor långt borta så ser dom så sällan.

Hoppas ni andra får lika underbara möhippor!

• Svar på tråden jag blev hippad igår, tjohoo!!
  • Fru0707

Måste ju rätta till texten lite.. de va ju inte så kul att han talla på mig menar jag utan själva grejen, hela allting :)

• Fru0707

Ja talla e tafsa.. sorry e ett finskt/svenskt uttyck :)

Jag hade så himla roligt, hoppas ni alla andra får lika underbara möhippor!

TOgs säker ett 100 tal bilder som jag ska få sen i något skede, spännande!

Fick nyss höra att hela hunks showen filmades och att ja antagligen kommmer att få den biten där jag är på scen på dvd, så kul!

Svar på tråden jag blev hippad igår, tjohoo!!