Jag kan bara säga att det här är inget man kan förstå om man inte varit i den situationen...
Precis som det finns män som du inte kan förmå dig att bli kär i bara för att de har ett bra jobb, bra ekonomi, är snäll mot djur och barn, ser bra ut och är en svärmorsdröm så finns det människor som du helt enkelt inte klickar med sexuellt. Med lång möda och stort besvär kan du ev träna upp er till att få ett okej sexliv, men ärligt talar är okej inte bra nog i det långa loppet-
Vad det kan handla om?
- Hur ofta man vill ha sex. Om de ena vill varje dag och den andra 1gång7månad är det svårt att få ihop det.
- Vad man tänder på. de flesta människor behöver ha sex regelbunden under flera ÅR innan de till fullo utforskat exakt vad de gillar och inte gillar i sängen. Man KAN Inte avgöra det genom att prata med varandra. Det är som att be någon beskriva en maträtt och om de gillar den fast de aldrig ätit den. det låter jättefint att två oskulder ska prata igenom innan de gifter sig hur de vill ha det i sängen, men det är en blind leder en blind, verkligen.
- Handlag/fart/kemi. Även om ingen av er tänder på grismasker, att prata snusk i sängen eller något annat annorlunda så kan det vara så att kemin helt enkelt inte fungerar. Det blir inte bra. Jag har själv varit i situationen där en kille jag var jättekär i blev totalt ointressant när vi hade sex. Han var säkert inte dålig, men sexet fungerade inte öht.
...
Ts>> Nej du behöver inte testa en masssa andra för att avgöra om du gillar sexet med den man du har. Men du bör testa sex med honom innan du avgör.
Vissa saker man kan inte prata sig igenom, oavsett hur gärna vissa vill tro det. Kan baar säga att man måste ha varit i situationen för att fatta det. och att de flesta människor jag känner inte har en aning om vad de uppskattar i sängen i början.
I början har man fullt sjå med att ta sig igenom utan att peta ut den andres öga. Efter lite övning kan man börja slappna av och få lite kläm på hur det fungerar. Efter mer övning fixar man allt tekniskt och kan börja fokusera på orgasmer, och efter kanske 100 gånger kan du "grundkursen" tillräckligt bra för att börja fundera på om det finns annat som också är värt att utforska. De flesta vet inte som oskulder att de kommer att bli jätteintresserade av rollspel/sm/whatever.