Vi som har mindre än tre veckor kvar...
Nu ni, nu är det snart dags! Jag är skit nervig när jag tänker på det. 18 dagar kvar nu. Jag gifter mig den 9 juni.
Hur känner ni er? Glada, rädda, stressade, nervösa, arga, trötta, hoppfulla, ledsna?
Nu ni, nu är det snart dags! Jag är skit nervig när jag tänker på det. 18 dagar kvar nu. Jag gifter mig den 9 juni.
Hur känner ni er? Glada, rädda, stressade, nervösa, arga, trötta, hoppfulla, ledsna?
puffar
Gifter mig också den nionde. KÄNNER MIG STRESSAD!!! Vi har rätt mycket kvar att fixa med, dessutom mycket på jobbet och en flytt i slutet av maj. Så det är mest stress faktiskt! Jag är övertygad om att jag kommer att vara avslappnad och glad när dagen väl är här, men nu är det faktiskt inte helt kul...
Det värsta är att jag har en tendens att bli lite paralyserad när jag är stressad, och inte ta tag i saker och ting. Hmm Dålig vana, måste träna bort det på något sätt.
Hur känner du dig?
Jag börjar också känna mig rätt nervös, gifter mig också den 9 juni.. Men jag tror jag har tänkt på allt, alla inblandade är bokade... Det enda som är saknas är skor och strumpor till barnen. Samt att skriva ut vigselprogramet (och festprogram fast det ska min tärna fixa), kontakta kantorn, bordplacering (har fortfarande inte fått in alla gästerna).
Mmmm, jag kanske har en del kvar att göra ändå.. ;) *panik*
Vi har också mycket kvar att göra. Men jag tror att vi kommer hinna. Det är bara att beta av från listan varje dag.
Emma, jag kan tipsa dig om en grej. Jag var helt slut förra veckan. Gick bara och tänkte på att jag ville ta min kille och rymma ifrån allt. Intim vigsel för bara oss i södra europa lät väldigt lockande. Då bestämde vi oss för att ta en weekend av från allt planerande. Åkte till göteborg över två dagar. Umgicks med vänner och pratade knappt bröllop. Trodde det skulle bli svårt men det var så skönt. Plötsligt var man en helt vanlig människa igen. Nu känner jag mig peppad inför bbröllopet igen.
en till 9 Juni brud här, kan bara hålla med det fladdrar i magen rejärt ibland
har en del kvar att pyssla med och det håller nervositeten borta tycker jag, skuille vara hemskt att bara vänta nu...
Jag gifter mig den 2juni....snart bara 1 vecka kvar!
Min mamma sköter det mesta=)
Hoppas på o litar på att hon har koll på läget.
Jag har vikt linneservetter till alla o nu återstår det att binda band runt som ska fästas av ett stygn.
Ikväll ska vi skriva ut o skära till plac.korten och så är det kyrkprogrammet kvar, ska bara bestämma texter först
Det som oroar mig mest är hur min tös är den dagen.....trotsig 6åring som kanske kommer vägra tärnklänning...
Min m2b´s dotter älskar klänningen som tur är!
Lycka till allihopa!
....näbbklänning skulle det ju vara....:)
Zafiren
Jag var brudnäbb 6 gånger som barn. Enda gången jag spjärnade emot var sista gången. Då gifte min pappa om sig ooch min nya styvmor (som jag tyckte om) hade sytt klänningar med i spets i halsen som kliade helt galet. Både jag och min nya styvsyster var skitsura hela dan bara för de sär hemska kragarna.
Kan vara ett tips att kolla! Annars tyckte jag att det var jättespännande med bröllop.
mandarina:
Oj så många gåner! Kul=)
Hon har tyckt om klänningen....men är inne i en period då ALLT ska va blått.....klänningen innehåller inget blått, men har varit hos floristen o hon fick välja in en blå liten blomma o så ska hon få blå hårsnoddar....
man gör va man kan:)