Vi som har mindre än tre veckor kvar...
Nu ni, nu är det snart dags! Jag är skit nervig när jag tänker på det. 18 dagar kvar nu. Jag gifter mig den 9 juni.
Hur känner ni er? Glada, rädda, stressade, nervösa, arga, trötta, hoppfulla, ledsna?
Nu ni, nu är det snart dags! Jag är skit nervig när jag tänker på det. 18 dagar kvar nu. Jag gifter mig den 9 juni.
Hur känner ni er? Glada, rädda, stressade, nervösa, arga, trötta, hoppfulla, ledsna?
puffar
Vi har också mycket kvar att göra. Men jag tror att vi kommer hinna. Det är bara att beta av från listan varje dag.
Emma, jag kan tipsa dig om en grej. Jag var helt slut förra veckan. Gick bara och tänkte på att jag ville ta min kille och rymma ifrån allt. Intim vigsel för bara oss i södra europa lät väldigt lockande. Då bestämde vi oss för att ta en weekend av från allt planerande. Åkte till göteborg över två dagar. Umgicks med vänner och pratade knappt bröllop. Trodde det skulle bli svårt men det var så skönt. Plötsligt var man en helt vanlig människa igen. Nu känner jag mig peppad inför bbröllopet igen.
Zafiren
Jag var brudnäbb 6 gånger som barn. Enda gången jag spjärnade emot var sista gången. Då gifte min pappa om sig ooch min nya styvmor (som jag tyckte om) hade sytt klänningar med i spets i halsen som kliade helt galet. Både jag och min nya styvsyster var skitsura hela dan bara för de sär hemska kragarna.
Kan vara ett tips att kolla! Annars tyckte jag att det var jättespännande med bröllop.
Det kommer säkert gå jättebra. Hon fick ju lite blått i alla fall. Förmodligen har hon behöv av att känna lite egen kontroll och fixerar sig då vid en färg.
Här kommer min största mardröms näbbhistoria. Den första. Jag tror att jag var fyra eller fem år och hade tjockt vågigt hår långt ner på rygger. Tre veckor innan bröllopet så undrar jag en morgon vad som händer om jag klipper av en liten tuss. Provar och inget händer. Så jag klipper av en till... och en till... När jag är klar är håret i varierande längd på huvudet. Pappa tog mig till frisören och ger mig en hockeyfrilla. Bruden och mamma tar mig sedan förskräckt till frisör nr 2 som klippen kort page. Det finns inga bilder från det bröllopet eller tiden efteråt. Jag undrar fortfarande hur jag såg ut.'
Själv valde jga min 12-åriga syrra som "näbb"
Jobbigt med drömmar. Jag drömmer massar. Minns dem när jag vaknar och de är alltid jättekonstiga. 10 miinuter har jag förträngt drömmen. Haha
Juni07
Du kanske drömmer utan att du minns dem.
Mattas
Svarta roser. Snacka om häftigt och udda.
Hade panikkaos här nyss. Vårt konditori som gör tårtan ringde och sa att vi inte får provsmaka mousserna till tårtan. Det löste sig till slut. Men jag är jävligt trött på sånt krångel. Förra veckan fick vi mail från fotografen som frågade vilket datum vi ska gifta oss och vad vi vill ska ingå i fotograferingen. Han hjade glömt. Inte så himla proffsigt.
Här är den hysteriska tråden jag skrev nyss om tårtjäveln:
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2306306.html
Ska till frissan idag. KLippa och slinga blondrött. Rätt nervigt. Var hos morfar igår som ska viga oss. Han är rätt gammal och blev lite förvirrat för att vi ville byta ut ett avsnitt i vigselakten. Jag ska skriva ner all text åt honom idag annars är han nervös för att göra fel. Stackarn var helt förstörd igår.