Inlägg från: lightfish |Visa alla inlägg
  • lightfish

Knasiga kommentarer?

Har läst igenom ALLA inlägg nu och bara ler :D

Den sorgligaste kommentaren hitills kommer från min närmaste syster:"...att jag bara är tillåten att komma om jag önskar er lycka."

Via sms...väldigt trevlig... Vi har haft ett gräl och hon vägrar lösa problemet och bara drar det vidare.

Annars diggade jag helt klart kommentaren från brudklänningsbutiken som jag var i härom dagen för att det inte kändes helt hundra med kjol och underkjol såhär en månad innan den stora dagen: "Men den där kjolen är ju mycket dyrare än den du beställde då"
    Eh? Vaddå inte sugen på att sälja sina saker? Verkade som hon tog det personligt att jag inte kände mig bekväm i en kjol som jag inhandlat nästa 10 månader innan ;) Dock beställde jag den andra kjolen som kostar 1400 kr mer än den jag redan har :D

En av favoriterna är även gamla barndoms vännens kommentar när jag ringer för att berätta om förlovningen och bröllopet är: - Jaha? Var det bara det? Jag som trodde att du var gravid.

Öh... Nåja...hon har två barn men ändå, känns som feeel sak att säga i det läget ;)

• lightfish

Ang. Id-kort så är det nya regler sen 1januari 2007 och de lyder att har man ingen släkting får man inget ID. Helt allvarligt..... :(

Svar på tråden Knasiga kommentarer?