Inlägg från: Zionezze |Visa alla inlägg
  • Zionezze

Knasiga kommentarer?

Gud va skönt å höra fler som fått såna knäppa grav-kommentarer! Började seriöst tro att jag antingen har blivit väldigt väldigt fet eller att alla i min omgivning är grymt ohyfsade! Det senaste 1,5 året har det inträffat massor av gånger att folk klappat mig på magen o undrat när bebisen kommer!!! Jag blir lika ställd varje gång o vet inte vad jag ska säga tyvärr...

Två exempel:
    Träffar en bekant på en parkering
    hon: åh är du på smällen!!!!
    jag: nä det är jag inte
    hon: jo men det är du ju! Det syns ju!
    jag, lite mer bestämt: nej det är jag verkligen inte
    hon: nä men sluta skoja nu o erkänn!!!

Jag o två jobbarkompisar sitter o fikar, när vi fikat klart följer den ena efter mig in på mitt rum o viskar i mitt öra
    - har du en bebis i magen?
    jag: nej det har jag inte.
    hon: jo men när du satt så där på fikat så syns det ju så tydligt!

Ok att jag gick upp i vikt efter rökstoppet, men det är flera år sedan nu o med tanke på hur underviktig jag var innan så ser jag bara hälsosam ut nu! Men man blir lite knäckt av alla dessa kommentarer....

• Zionezze

kentfantast - jag vet, det är skitelakt!! Innan hade jag inte alls några tankar på att jag hade blivit tjock utan tyckte det var roligt att jag gått upp vikt. Men har succesivt börjat tänka att jag är vråltjock o måste träna mer... Ska oxå börja köra m repliken som ngn annan skrev här: Nä jag är bara fet

Svar på tråden Knasiga kommentarer?