• Svar på tråden Den lyckligaste dagen i mitt liv!
  • Lainan

Sussa - juni 07

Tack!
    Vi var 48 sittande gäster, kändes alldeles lagom, fast man hann inte prata så mycket med alla som man ville, allt gick så snabbt! Men så är det väl när man har roligt!

• Lainan

summer bride

Jag hyrde den bara, på Randiga Rutan i Kristianstad, annars hade den kostat 1500 kr.

Tack!!

• summer bride

Lainan

Ah, tack för svaret! Vad kostade den att hyra?

• Lainan

summer bride

500 kr, men det var det värt, man kände sig som en prinsessa...

• Lainan

Ingen mer som vill ta sig en titt? *ler*

• Tajci78

Woow va fina bilder grattis. Slöjan var ju jätte fin sån lång vill jag med ha

• Fröken JK

Hej!

Ni verkar ha haft en underbar dag.
    Fina bilder och vilken vacker slöja du hade.
    På bilden över dukningen såg jag att det låg ett ljus vid tallriken. Jag undrar om det användes till den sk "ljussången" där alla sjunger en speciell sång och skickar ljusen till brudparet? Jag har bara hört talas om "ljussången", men vad sjunger man? Var placerar brudparet ljusen?

• rosesarered

Grattis!
    Ni var jättefina båda två:)
    Fint med lila färgtema också!

• Lainan

Fröken JK

Japp, det användes till ljussången, kommer faktiskt inte ihåg vilken sång det var, det var min mamma som ordnat med det. Våra föräldrar hade gjort ett stort hjärta i trä där de borrat små hål till ljusen. Det var ganska mäktigt och mysigt med så mycket tända ljus och alla som sjöng...

Jag ska kolla upp vilken sång vi hade...

• Felicity_Cute

Hej!

Tittade på hemsidan och ni var så fina!!

Jag tittade även på hur dukningen såg ut och såg den lila löparen! Jag vill ha! Vart fick du tag i den, med den färgen! Jag letar febrilt efter lila löpare! Hopplöst när man bor i lilla Karlskrona

• Anne69

Hej
    jag tog mig friheten att titta på era fina bilder. Jag står precis i startgroparna, fick min ring på fingret i lördags och har nu hela resan framför mig med allt vad det nu innebär. Bröllop nästa sommar. Känns skönt att se dina bilder och få en glimt om vad som förhoppningsvis väntar oss också!!
    Lycka till
    Ni såg superfina ut

• Thailands brud

Ett tips till er som vill ha lång slöja är att kolla in ebay, jag köpte min 3 meters ivory släja där för 300 kr inkl frakt

• Lainan

Felicity_Cute

Tack så mycket!
    Jag hittade löparna på Panduro i Växjö, men det ingick inte i deras ordinarie sortiment. Du kanske vill köpa mina? De är i bra skick, men klippta så att varje längd passar ett 180 cm bord.

• Lainan

Felicity_Cute

Vi köpte dem för knappt 300 kronor och har så att det räcker till 10 bord - är det tillräckligt?

Jag kan släppa dem för en hundring exkl frakt. MEN jag vill kolla först så att de är i bra skick, känns inte rätt att sälja något som inte är helt och fräscht...

Har även en massa lila sand om du är intresserad, i tre olika nyanser.

• Felicity_Cute

Hej, är alla i bra skick så tar vi dem. Vi kommer ha 8-10 bord så det låter bra! Ska fundera lite på sand!

• Lainan

Felicity_Cute

Jag ville bara säga att jag precis svarat på ditt mail...

Svar på tråden Den lyckligaste dagen i mitt liv!