• Nini_m

min fästmans humör

Du verkar inte leva i en sund relation. Ni behöver prata ut om detta och det NU! Du har inte gjort något fel! Men er relation kommer sänka ditt självförtroende (om det inte redan gjort det).

Kan han inte anställa nån till sin hjälp i företaget? Vad är hans planer inför framtiden? Ska han hålla på såhär hur länge som helst eller han han någon plan?

Hoppas allt löser sig!!
    Lycka till

• Nini_m

Nej jag tycker inte att du borde hjälpa till. Ok nån gång ibland men du har ju ditt jobb + huset som du säger.

Han borde däremot göra något åt sin situation. Ma kan inte hålla på sådär hur länge som helst. Vad är meningen med livet egentlige? Det borde du fråga honom. Är det att jobba hela dagarna och vara sur? Inte ha tid till de man älskar?

Som sagt kan han inte anställa någon till företaget? Behöver ju inte vara på heltid men någon som kan underlätta lite för hans jobb...

Stå på dig. Prata med honom. Säg vad du känner. Dina känslor är minst lika viktiga som hans.

• Nini_m

Han kanske ska söka proffessionell hjälp för sitt agressiva och stressiga humör...

aja...lycka till i alla fall...

Svar på tråden min fästmans humör