min fästmans humör
Oj oj, du verkar inte ha det lätt!!
Du ska absolut inte orka med att göra hans jobb också om du känner att det blir för mkt för dig! Att sköta hela hemmet själv kan vara nog, och så har ju ju även ditt egna jobb att sköta!
Håller med Nini_m!! Ni måste prata om detta och det är NU!
Hans beteende är inte hälsosamt för någon utav er, allra minst för dig. Efter vad jag själv gått igenom så kan jag säga att gud nåde den karln som vågar höja handen åt mig eller på annat sätt kränka mig, så som din sambo gör! För det är faktiskt en kränkning att Slita tag i någon och "hytta" med nävarna! Även om han inte slår dig, så gör han dig illa då han skrämmer dig.
Dess utom, så hur skulle det bli om ni fick barn? Ska han uppföra sig lika dant emot dem? Eller emot dig när du behöver hjälp? Tänk om det brister för honom??
Att han kastar skeden i väggen kan vara ett gott tecken, då han tar ut sin ilska på materiella ting, men att rusa emot dig!! NEJ!
Å NEJ(!!!) Du gör inget fel! Han har problem att tygla sitt humör, något han måste jobba på! Är det något du ska hjälpa honom med så är de det. Men för jisse namn, se till å reda ut det innan det går för långt.