min fästmans humör
Men allvarligt, det verkar som om du, lillaflicka är hans slav.
Han gör exakt som han själv tycker och känner, och skiter fullständigt i dig, och du lyder hans minsta nyck.
Du får säga vad f*n du vill, och ni kan prata tills ni dör, han KOMMER att misshandla dig om ni inte tar tag i det nu. Och orsaken till att jag vet det är för att han redan har misshandlat dig. Psykologisk misshandel är lika hemsk som fysisk.
Exakt vad tror du kommer att hindra honnom från att fullborda slaget nästa gång han står och hytter åt dig???
Hans kärlek för dig, den kärleken som får honnom att psyka och psykologiskt terrorisera dig?
Berätta för jag vill jäv*igt gärna veta. Killen har inga som helst problem med att slå sönder saker, och han har verkligen ingen respekt för dig. Han tyckst inte ha mera respekt för dig än vad han har för dina saker.
Du kan tycka att jag bara är en elak kär*ing, men faktum kvarstår, du kommer att få lida oerhört om inget görs NU!!!
Och vet du hur jag vet allt detta? JAg har sett det, PÅ NÄRA HÅLL! En av mina bästa vänner blev ihop med en kille exakt som din. Han jobbade mycket, han hade sitt sociala nätverk medans hon var ensam precis som ni. Hon jobbade lite och skötte hushållet precis som du. Han slog sönder saker och skrämde henne precis som din kille. Hon försvarade honnom och älskade honom precis som du gör. Han bedyrade att han alldrig skulle kunna slå henne precis som din kille gör. Han psykade henne, han tvingade henne att anpassa sig efter hans rutiner precis som din kille gör mot dig.
Och vet du vad som hände? Såvitt vi vet slog han henne alldrig, med hon var SÅ NÄRA ATT BEGÅ SJÄLVMORD PGA HONNOM. Hon blev räddad tack vare en vän till oss som arbetade ideellt som stödperson åt unga med stora psykiska besvär och självmordstankar.
Skillnaden mellan henne och dig är att hon på ett tidigt statium visste att det var en dålig kille som behövde professionell hjälp, du å andra sidan tycks leva i förnekelse.