• Sjöjungfru

Brudträff i Linköping?

Hej!
    Det verkar som om vi är ett gäng blivande brudar som bor i Linköping... Tänkte 'slänga ut en tråd' och kolla om det finns intresse för en Lkpg-träff på nåt café någon gång framöver? Jag har sett att Nkpg hade en träff igår... hur gick det förresten?

(Jag har inte kollat igenom alla trådar, så det kanske redan finns ett förslag om träff? Kan någon upplysa mig om det i så fall?)

Vore kul att "chatta på riktigt"!

• Svar på tråden Brudträff i Linköping?
  • Martina28/6-03

Jag kanske oxå hänger på...kommer från Åtvidaberg...tror att jag kan 4 mars!

• annaca

lintina har en poäng där! Fast vi kanske blir så många tjejor att det syns ändå...

• MrsR

Hejsan!

Jag är också gärna med på en träff i Linköping! Men det kanske vore bra om man hade något sätt att känna igen varandra, det är ju inte direkt ovanligt med några tjejer som fikar...

• annaca

En bröllopstidning inunder armen? ;)

• ciina

Jag ska också försöka 4 mars. Ska bli kul!

• Martina28/6-03

En bröllopstidning under armen! Bra idé!

• lintina

Bröllopstidning låter som en bra idé. Ofta har man ju hittat något som man tycker är snyggt, intressant osv som man kanske kommer att prata om och kanske vill visa.

• Sjöjungfru

Wow! Vilken uppslutning! Vi kan väl göra så att vi träffas precis utanför Linds kl.18:00. Om någon kommer senare så kan de väl leta efter ett gäng med en bröllopstidning liggandes på bordet? Om jag räknade rätt så är vi i nuläget ca 8-9 stycken? KUL!

Vi ses!

• Sjöjungfru

Tänkte bara flytta upp tråden och påminna om det planerade BT-mötet i Linköping den 4 mars kl.18:00 på Linds café, Stora Torget. Välkommen alla blivande brudar (och brudgummar!)!!

• Nemea

Imorgon är det dags för träffen i Linköping!! Vi ses då!

/Nemea

• annaca

Hej på er!
    Jag dyker nog inte upp imorron - har fått världens jätteförkylningenSvenArne.... Febern ahr gått ner, men jag håller på att hosta lungorna ur mig... |z
    Få se hur jag mår imorrn, annars - ha´t så kul ni som kan! :(

• annaca

OK! Jag gär ett försök iaf. Känns bättre idga. Har faktiskt varit en sväng på stan, så vi ses ikväll!

Svar på tråden Brudträff i Linköping?