• mammaK

Fick veta idag...

Min m2b kommer bli kidnappad nästa fredag. Min svägerska ringde och sa att hans kompisar ringt och frågat om hon kunde ta barnen om jag jobbade. Och att hon skulle hälsa mig att m2b inte kommer hem nästa fredag.
    Pirrigt. Nu ska man hålla sig i en och en halv vecka... Ska bli spännande nästa lördag och se vad dom hittat på.

• Svar på tråden Fick veta idag...
  • Julikulla

Kul!
    Min svärfar är ju smidig... Han försa sig om min m2b's svensexa. "Nej den är inte nästa helg". Smarto.
    Fast jag får inget veta så jag misstänker att de tänker köra en dubbel och ta mig samma dag.

• mammaK

Smidigt!!
    Ok då är du spänd nu. Jag vet att dom inte tar mig nästa helg, som tur var. Min syster skulle bli besviken och jag om hon inte är med. Och hon kommer inte hem förens 18 juli så.. (vi gifter oss 11 augusti)
    Min sambo sa idag att han trodde att han skulle bli kidnappad innan skolavslutningen, för hans kompis flyttar sen. Men jag sa, neeej inte nu, det är för långt kvar. Han gick på det=) Som tur var är jag bra på att dölja hemlisar och han är ingen grubblare=)

• catbride

hi hi... gu va spännande!! Hoppas ni får skoj!! Jag har verkligen funderat på om och när jag får en möhippa. Vi har verkligen alla helger bokade fram till 14 juli!! Jag vet när min blivande makes kompisar har planerat, man har ingen aning om det blir någon för mig...
    Och jag som verkligen är ett "kontroll-freak"! Hur ska jag klara av om mina planer ändras??

• mammaK

catbride
    Känner igen det där, jag är ett kontrollfreak vad gäller mig själv, alltså vad jag gör med min egen tid. Så ska någon annan en dag bestämma. Sen är jag så nyfiken och spricker av nyfikenhet när jag inte får veta sånt som andra vet...

Min sambo är verkligen helt ovetande, så kul att få veta när det blir.

• Julikulla

Som min kompis sa till mig: "Det gäller att du håller dig ren och rakad fram till bröllopet.."haha
    Ett bra tips kanske?

• FruOhlsson

Julikulla:
    Känner igen mig, ren och rakad är det som gäller Dusch varje morgon gäller, rena underkläder är ju ett måste. Blivande hade sin svensexa förra helgen (den visste jag om) men mina nerver sitter ju utanpå.... Kalendern är ju som sagt fullbokad så något blir de väl som får skippas skulle jag tro!!! Det är nästan att man hoppas att det blir till helgen så det är gjort sen - gifter oss om 3 veckor så det finns ju inte så mycket tid kvar...

• Heleneli

Min m2bs kompis ringde igår och gav mig ett datum! Jag behöver veta det så att jag kan ringa till hans chef och se till att han inte skickar iväg min m2b på en resa den helgen. Men gaaah! Hur sjutton ska jag lyckas hålla det hemligt??? Och hur ska jag få upp honom till sthlm (där sexan kommer vara) från skåne (där vi bor) utan att han misstänker nåt. Jag är riktigt dålig på att ljuga för honom. Han lär ju fatta vad som är på gång så fort vi kommer till sturup eller sätter oss på tåget... Trist är det också att det inte går några tidiga flyg den dagen... Skulle ju vara mycket roligare om vi flög upp på lördagmorgonen än på fredagskvällen...

Vad skönt med den här tråden. Som ni ser har jag mycket att tänka på just nu!

• förhoppningsis

jag vet när min blivandes är då jag var med och valde datum då vi bara har 2 lediga helger till bröllopet... hoppas att jag får nån oxå, ren är jag å försöker att alltid ha matshande underkläder för det känns så vardagslyxigt. Kanske dax att vaxa då, har skjutit på det lite då det gör så ont

• mammaK

Hehe, nyrakad och ren, den var bra. Ska jag säga till min sambo.
    Ska nog trimma lite själv med=)
    Spännande det här.

• fridus

fick veta i dag av m2b bror att nästa lördag morgon kidnappar de honom, tycker de är jätte roligt för min m2b trodde absolut inte han skulle få nån svensexa. För det är alltid han som planerar och fixar om de ska göra nått, ha ha men va förvånad han ska bli roligt roligt

Svar på tråden Fick veta idag...