• mammaK

Fick veta idag...

Min m2b kommer bli kidnappad nästa fredag. Min svägerska ringde och sa att hans kompisar ringt och frågat om hon kunde ta barnen om jag jobbade. Och att hon skulle hälsa mig att m2b inte kommer hem nästa fredag.
    Pirrigt. Nu ska man hålla sig i en och en halv vecka... Ska bli spännande nästa lördag och se vad dom hittat på.

• Svar på tråden Fick veta idag...
  • mammaK

Smidigt!!
    Ok då är du spänd nu. Jag vet att dom inte tar mig nästa helg, som tur var. Min syster skulle bli besviken och jag om hon inte är med. Och hon kommer inte hem förens 18 juli så.. (vi gifter oss 11 augusti)
    Min sambo sa idag att han trodde att han skulle bli kidnappad innan skolavslutningen, för hans kompis flyttar sen. Men jag sa, neeej inte nu, det är för långt kvar. Han gick på det=) Som tur var är jag bra på att dölja hemlisar och han är ingen grubblare=)

• mammaK

catbride
    Känner igen det där, jag är ett kontrollfreak vad gäller mig själv, alltså vad jag gör med min egen tid. Så ska någon annan en dag bestämma. Sen är jag så nyfiken och spricker av nyfikenhet när jag inte får veta sånt som andra vet...

Min sambo är verkligen helt ovetande, så kul att få veta när det blir.

• mammaK

Hehe, nyrakad och ren, den var bra. Ska jag säga till min sambo.
    Ska nog trimma lite själv med=)
    Spännande det här.

Svar på tråden Fick veta idag...