• MuffinsTönt

Lady o Lufsen?

Fniss!
    Du är eftertraktad, My Lady. :D:D:D

• MuffinsTönt

Haha!!!

Det ska bli spännande o se vad TheBride ville för ngt. Hoppas det är ngt "smaskigt". :D:?:D

• MuffinsTönt

Jäklar! Tänk om vi har skrämt bort henne med vår måste-skriva-i-varje-tråd beteende? Mitt beteende iaf! :D

Just det! Scchh var det. *muffins tippar ut*

• MuffinsTönt

Usch! Kan inte du starta annan tråd och efterlyser TS? :?:D:D

Jobbigt att smyga runt här! Muffin är inte känd för att var bra på tippa och tassa.

• MuffinsTönt

:o:o

Du gjorde det? JAg skrev det som ett skämt. Att vi efterlyser varran hela tiden, tillslut blir det katten och svansen lek.

Men men... TJOHOHOO!!! *hoppar och skriker* :?

• MuffinsTönt

Har du Pelle Svanslös(´s) svans i handen? :o:D

Nää.... egentligen borde jag göra andra grejer men man är ju nyfiken. Och det här är ooooliiiiidligt spännande. säger med Peter Harryssons röst*

• MuffinsTönt

Haha! Det också... men jag känner mig inte alls trött/sömnig. Borde sitta och plugga lite. Nattuggla OCH Muffinstönt ni vet! :?

• MuffinsTönt

Jag vet! jag tar fram mina antekningar och dem FRAMFÖR datorn! *pling*

• MuffinsTönt

Hej, The Bride! Tråkigt att höra ngt sånt. Hoppas ni kan forsätta som planerat o det blir bättre för din mamma.

jag tror din mamma vill att du ska ha möhippan. Tror inte det är sjukdomen som gör en mest sjuk/ont. Det är oron, smärtan och allt annat som drabbar ens nära och kära när ngt sånt händer en själv. Hoppas du förstår vad jag menar.

Svar på tråden Lady o Lufsen?