• Ung Fru

tips på hur man firar 1a bröllopsdagen?

Jag har inte firat min första bröllopsdag ännu, det är 2,5 månader kvar till dess. Men här är iaf lite förslag som jag har funderat på.

En weekend i Rom, eller någon annan stad.

En dags- eller weekend kryssning.

En spa weekend, ett tips är www.yasuragi.se Jag har inte varit där själv ännu, men det verkar absolut mysigt, och är inte speciellt dyrt.. (tror jag inte, har ingen aning om vad som är dyrt när det gäller spa)
    Men det är ju om ni har nära eller vill åka till Sthlm. Annars finns ju många andra spa.

Eller gå ut och ät fin middag, ha picknick eller liknande och ta sedan in på hotellet där ni tillbringade bröllopsnatten, gärna samma rum om ni minns vilket nr det var.

Har man inte massa pengar att spendera kan man ju faktiskt laga till en fin
    trerätters middag hemma, med sånt som kan förberedas i stort sett helt dagen innan, så ni kan njuta av dagen till fullo.

Egentligen är ju det som spelar roll att ni är tillsammans och verkligen ägnar all uppmärksamhet åt varandra. Prata inte om jobb och liknande utan bara om ER! Återupplev bröllopet!
    Avstängda mobiltelefoner är ett måste!!

ja det var några funderingar från min sida :) Hoppas att du fått ut nåt av det och att er dag blir riktigt speciell!

Svar på tråden tips på hur man firar 1a bröllopsdagen?