Inlägg från: silverdrake |Visa alla inlägg
  • silverdrake

tips på hur man firar 1a bröllopsdagen?

ja nu var det snart ett år sedan man stod där framför prästen, har gått såå snabbt.

men vad ska man göra på bröllopsdagen?

vilka är era bästa tips på romantiska saker att göra för att fira?

har funderat men ännu inte kommit på riktigt, har funderat på att åka ut till där vi gifte oss och "turista" (läckö slott) och kanske sova över på något hotell.
    eller stanna där vi bor och gå ut på resturang, eller bara packa en picknickkorg och gå till en park med champagne och tilltugg......
    jag vet inte helt enkelt...
    vill göra den här dagen superromantiskt, men har inga fler ideér.

vad ska ni själva göra/har ni några ideér??

• Svar på tråden tips på hur man firar 1a bröllopsdagen?
  • silverdrake

hmm. ja. jag tror vi kommer gå till den grekiska resturang som vi gick till mycket som nykära, har inte varit där på väldigt länge... och kanske ta på dagen en lunch-picknick i slottskogen och bara ta det lugnt. ingen av oss jobbar så (har tagit ledigt) vi bara kan bara vara med varandra..

funderade först på att gå till en lyxresturang, för att verklgien fira, men kom på sen att det verkligen inte är vår stil, och då kasnke man hade kännt sig obekväm...hellre den "billiga" och mysiga grek-resturangen och kunna känna att man kan äta trerätters utan att bli ruinerad :)

vet inte hur man ska göra med present, ska man ge det på bröllopsdagen??? hehe, är ju lite ny grej att fira liksom:):) man vet inte hur det går till

• silverdrake

hehe, jag hade funderat på sidenkallingar ,men jag får köra på bomull då istället. :)

Svar på tråden tips på hur man firar 1a bröllopsdagen?