• lotta77

Brudar i Lund sommar - 08?

HEj alla tjejer, här är en till lundatjej som ska gifta sig nästa sommar den 5:e juli i Stora Råby kyrka och sen ha festen på AF-borgen i Nya festsalen och baren. Ska bli riktigt roligt och det känns jättekul att börja planera lite smått och titta på klänningar. Har tittat på ebay och hittade flera fina klänningar som sys i kina till fantastiska priser. Var inne i den fina pappers och ram affären vid juridicum och köpte inbjudningskort för de ska stänga och hade rea på allt där utom ramar. Kan vara ett tips om de fortfarande har öppet. Tänkte först oxå ha fest på flädie men insåg hur dyrt det var Af är betydligt billigare visserligen beroende på hur många gäster man ska ha.....

• lotta77

Ja det är jättekul att titta på klänningar men det är som en djungel med alla märken och alla modeller. Jag har mer och mer gått in på att beställa via nätet där kan man få en klänning, slöja, underkjol samt handsydd handväska för ca. 1700 kronor. Men känner mig inte helt säker än.

• lotta77

Tack så mycket för välkomnandet. Jag ville först ha klosterkyrkan men när jag ringde i god tid för att boka den så har de naturligtvis konfirmation just den 5 juli så då fick vi hitta en annan kyrka och då blev vi rekommenderade stora råby och jag blev mycket glatt överraskad när vi åkte ut och tittade på den. Vi blir ungefär 60 gäster och vi ska oxå ha tegnérs håller helt med om att de är mycket prisvärda och har grymt god mat. De är oxå mycket samarbetsvilliga och man får gärna vara med själv och påverka menyn. Vi har tänkt att se om vi kan fixa någon buss eller nåt som ska köra gästern till och från kyrkan.

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?