Hej Tjejer
Skönt med måndag, jobbet och nu tillbaks till BT. Jag jobbade extra i lördagsnatt, kom henm vid 04.00, satte mig vid datorn till 07.00. läste allt vad Anja hade skrivit, vågade själv inte skriva något vid den tidpunkten. Tänkte att då tror folk att jag är knäpp, sitta och skriva inlägg halv fem på morgonen
Min helg var bra, träffade kompisar, sov och längtade efter Anders. Surfade som en besatt på nätet så klart!!
Jag måste kasta mig in i debatten...jag är nog den som gjort minst.
Det enda jag har gjort är att bestämma vart och när...absolut ingen fokus på hur...
Men jag har sett en UNDERBAR klänning...moohhaahhaa
Såg på din blogg Anja att du gillade en Lillyklänning....då kommer du att ÄLSKA deras nya kollektion som släpps i november. jag var inne och kollade på några bilder i en affär i Malmö som säljer deras grejer....så vacker!!! Påminner om den du gillar, den gillar jag med!
Annars då?
Jo....väger 72.7 jämfört med 66 kilo när jag träffade Anders....
Det firade jag i helgen med att äta ett dubbeldajm, en dubbelnougat och en Lion Kingsize glass!!! Passade på att äta några ostmackor när jag kom hem på natten också...
Jag känner mig så kostmedveten, sååå smal och snyggare än någonsinn....blä!!!
Tjejer, kom igen nu, ska vi inte ta itu med trimmet snart???
Nåja
Hoppas att ni alla mår bra.
Tack för era inlägg, spec Anja och Ninna har varit aktiva!
Är det någon som springer på en bra och överkomlig cateringfirma på Österlen som dessutom har personal så säg gärna till. Allè är för dyra....så jag måste hitta ngn annan..... Det är SKITTRIST att kolla catering...mer min grej at kolla ringen