Anja
JAg hade nog gett minst 500 kr i present. Vi kommer ju precis som ni önska oss pengar/ett bidrag till vår resa. Vi skulle ha svårt att komma iväg annars...
Jag kan förstå hur du resonerar Ninni, det kan säkert kännas lite halvtrist att ge pengar. Men vi är ju två vuxna som har träffats, två hem som slås samman till ett...vi har så mycket saker redan att häften står på vinden Vi kommer att ha en resedagbok så att alla kan se vad vi gör för pengarna som vi har fått. Typ..."Idag var vi på Spa i Malaysia, lite bilder på Anders mer lera i ansiktet, tack snälla ni utan er hade detta inte varit möjligt"...ja något i den stilen, så kanske våra vänner känner att dom verkligen bidrog till ett livslångt minne för oss.
Skulle det sedan visa sig att det är några som absolut inte vill ge oss ett bidrag i form av pengar så har vi så klart förståelse till detta och blir glada för det dom istället väljer att ge oss (även om vi i ärlighetens namn har det mesa vi behöver).
Jag har själ våndats över hur vår önskan kommer att tas emot, men förhoppningsvis så blir det inget liv i luckan...