Ja, eller hur :D
Min väninna var faktiskt nyligen på bröllop och då hade hennes sambo sagt till henne (det var hans kusin som gifte sig) att -du behöver väl inte "over-do it" för hon piffar ju verkligen upp sig.
han kände att det var lite jobbigt för i hans släkt så gör man sig tydligen inte alls så mkt besvär eller piffar upp sig så mkt t bröllop så hon var ju helt överuppklädd jämfört m alla andra.
Men hon sa bara -vadå, jag VILL vara fin och varför skulle jag inte få göra mig hur fin jag vill. Det är ju inte så att det gör någon skillnad, för jag är ju mycket snyggare än din kusin även om jag inte gör vid mig, så det spelar ju ingen roll.
hennes sambo sa inte mer sen. kan tänka mig att han log lite inombords.
Hon vet nämligen mkt väl om hur söt hon är, på ett helt neutralt sätt, alltså hon är absolut inte självgod eller spelar på det. Hon är lika missnöjd som vem som helst, men hon VET ju att hon är sötare än de flesta så det var ju bara ett konstaterande. *asg*
Hon ÄR rätt så rolig faktiskt, för hon är helt omedveten om hur det lät. Jag skrattade sååå när hon berättade, för själv var hon otroligt upprörd över att inte få klä sig och göra vid sig hur hon ville när hon skulle på bröllop ;)