Brudar i Lund sommar - 08?
tejnixen !! hur har alla lundabrudar det en dag som denna??
Anja; jag tycker absolut att du ska ta med dig din syster till ANina, de ska vara riktigt duktiga enligt de personer jag pratat med. Låt definitivt mamma stanna hemma (även om det är hon som betalar) skulle vara tråkigt att behöva motivera en person spom egentligen ska stötta och motivera dig i DITT val.
DEtta med familjen är verkligen ett intressant kapitel, ett kapitel som man förstår ställer till det för väldigt många. Jag som har en relativt komplicerad relation till min släkt har alltid upplevt mig ganska ensam men jag förstår att detta bekymmer finns i olika grad lite varstans men att det fortfarande är tabu.
Det var en intressant fråga ANja ställde om hur mycket pengar man hade lagt till sina vänner om de önskade sig bidrag till t.ex. en resa. Jag tror att vi kanske lagt 500 kronor till "sådär nära" vänner och 1000 kronor till de närmaste. Jag hade dock haft svårt att "bara" (förstå mig rätt) ge penar till mina närmaste vänner utan nog velat ge något mer personligt också. Hur resonerar NI andra??
:)