Fotografens bilder är här!!!
Det tog en stund men nu är de här och vi är bara så supernöjda med dem
De finns på www.brudparet.net under fotografens bilder och vigseln, det är de som det står Oskar Lüren under
Det tog en stund men nu är de här och vi är bara så supernöjda med dem
De finns på www.brudparet.net under fotografens bilder och vigseln, det är de som det står Oskar Lüren under
jagärsåkär
Åhh det känns helt underbart att få vara fru, fast egentligen är det ju inget alls som har ändrats.. en ny ring och det nya efternamnet är väl egentligen det enda som märks!
Känns frotfarande ovant med nya efternamnet och att kalla honom "min man".. men det är bara kul!
Det var ett drömbröllop ;)
Fru Cinderella: åh vad härligt det låter!! det riktigt pirrar i magen på mig nu, jag vill också! Nu får ni leva lyckliga i alla era dar
jagärsåkär
Så när är det din tur att leva lycklig i alla era dagar? ;)
Ojoj oj va fina bilder och brudpar!
Ni var verkligen jättefina, duktig fotograf också!
Cinderella
Ni verkar haft en helt underbar vigsel och fest. När jag ser era bilder blir jag bara ännu mer övertygad om att vi gjorde rätt som valde att gifta oss utomhus, borgerligt! Kan det bli vackrare? Vi gifter oss om en månad och vår vigselceremoni kommer nog (förhoppningsvis) bli ganska lik er ute i det gröna med solosång och gitarr. Nu är det bara att hålla tummarna för bra väder!
Briljant
Klart ni gjorde rätt val om det är det ni vill.. var helt underbart att ha det utomhus och med en vigsel som vi bestömt helt själva!
Gitarren gjorde sig perfekt också.. var så vackert..
Lycka till!
Fru Cinderella
Hoppas du tittar in här!!! Jag har frågor till dig, snälla snälla titta in :)
skicka mig gärna en rad på: Maryamz_79@hotmail.com så jag kan komma i kontakt m dig!
Tack tack!
Grattis fru Cinderella!
Underbara bilder! Själv gifta jag mig med min man i lördags!
Åå, jag blir alldeles tårögd av era bilder! Jättefint att era gäster verkade så glada för eran skull, jättefint med utomhusvigsel, jättefint att ni ser så lyckliga ut. Ni påminner mig dessutom om mig själv och min blivande man lite grann
Fru Arvidsson, fd Fröken Rubin
STORT grattis och Tack
Rosenlarv
Tack så mycket, nu blir jag nästan tårrögd!
Vad fina bilder :)
Nu blev jag ännu mer nervös inför mitt kommande bröllop :)
Var det inte mycket nervöst? =)
Marcus Brud
Njaee.. var inte ett dugg nervös faktiskt, förns inmarchen (Vi hade ju självklart bestämt att jag skulle gå in själv ;))
Men hade nog inte tid att vara nervös.. vr så underbart allting.
Stackars maken dock var helt likblek och min mor ett nervöst kolli
Ihh vad nervöst det blev nu =) Jag är så rädd att något ska gå fel, att jag blir rödflammad på bröstet som jag alltid blir när jag är nervös och eftersom jag kommer ha en axelbandslös klänning så blir jag ännu mer nervig :) vad gör man om man snubblar till? :)
Marcus Brud
Jag snubblade faktiskt på klänningen när jag gick i mina klackar och klänningen över det kulliga gräset.. men det var ingen som såg så det gick bra. Mycket löser sig av ren automatik under dagen! oroa dig inte i onödan!
ALLT KOMMER ATT BLI PERFEKT!
Ni såg jättefina ut och vilka underbart vackra bilder!!!
Har ni gjort heemsidan själva? Tyckte om upplägget med variationen av ett kort och ibland två kort på sidan.
Fick ni alla högupplösta bilderna som togs av fotografen, eller fick ni bara några få på skiva?
Är själv mitt uppe i arbetet med att välja bilder från vårt bröllop och därefter skapa någon slags sida på webben med dom.
lourdes
Tack så mycket, jo jag har gjort hemsidan helt själv
lourdes
Vi fick lågupplösta bilder att hämta från hans hemsida. Har dock fått tillstånd till att förminska dem aningen till hemsidan, annars passade de inte i mallen.
Hade även kunnat få dem lågupplösta på CD. Men det kändes lite onödigt när vi ändå fick dem på internet. Men vi fick alla bilder där så klart! Eller ja, alla de som han valde blev bra och visade oss...