• U+M

30 juni 2007 - Ny tråd!

Jag skriver in mig...

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors
    * U+M, Borgligt utomhos, Uppsala

Det händer så mycket annat just nu, så bröllopsplanerna ligger lite dåligt till. Framförallt är det gästpresentationerna som jag har lite ångest över.
    I tisdags tränade vi på att dansa vals. Det gick rätt bra, fast winervals blir det inte. Vi har inte bestämt valslåt heller...

• U+M

Vi har handlat alkohol i tyskland, passade på när sambons bror gifte sig där nyligen. Kylning av dryck är inget problem då vi har en lyxlokal med kylrum!

Festprogram gör våra toastmastrar, men de ville ha feedback på låtval så det ska vi göra snart (plus att vi ger dem gästpresentationerna).

Jag ska inte ha handväska, brukar undvika det på fester. På lunchen ska jag prova min klänning för (förhoppningsvis) sista gången!

• U+M

Nu räcker SMHIs prognos fram till på lördag. Uppsala säger sol-moln och 19 grader. Bara att hoppas att de inte ändrar sig. Misstänker att pojken blir glad om det inte blir varmare för frackens skull

En och en halv dag kvar att jobba, sen semester. Ibland får jag lite panik över att jag ska stå framför så många människor på lördag. Funderar på varför vi inte ska ha ett litet och intimt bröllop... Jag har inte ångest för själva giftandet, mer alla gäster... Hugaligen...

• U+M

Okej. Nu är det kört. Jag har officiellt gått in i bröllopsnervträsket. Mitt jobb går inte framåt, min puls är hög, koncentrationsförmågan låg... GAAHHH! Man är ju inte nervös för något särskilt, men kroppen har kopplat på alla nerver samtidigt!

• U+M

Nu har man vaknat för tidigt... Hade grillfest igår med halva gästskaran. Trevligt trevligt. Jag hade sagt att det var gravöl för mitt gamla efternamn, så de hade gjort en skylt med efternamnet på som jag fick gräva ner

Man kanske skulle försöka sova lite till...

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!