Inlägg från: Smurfa Gbg |Visa alla inlägg
  • Smurfa Gbg

30 juni 2007 - Ny tråd!

Har berättat tidigare i en tråd om en "helahavetstormar-lek" med 11 stola och 12 gäster , som för var och en som åkte ut fick berätta hur de kände brudparet samt fick ett uppdrag under kommande år t ex bjuda brudparet på kräftskiva eller pepparkaksbak.

Kan vara schysst att som brud (även brudgummen) avvika från middagen t ex toabesök m m så kvinliga (manliga då brudgummen går) gäster får gå fram o pussa på brudgummen (och även bruden ibland )

• Smurfa Gbg

Träning???Vad är det???
    Nä, fy vad dåligt samvete jag får nu, men det är också väldigt berättigat. Borde också ut o träna.
    Ja, minsann, jag ska också ut o träna. Blir en powerwalk för mig.
    Tack Miss Cykel , jag behövde den "sparken där bak"

• Smurfa Gbg

A&R
    Har också lämnat in om efternamnsbyte idag. Puh, det kändes i magen. Jobbigt, läskigt men också roligt och spännande att byta.

Perka
    Vi ska ha två solosånger. "Du är allt" av Sonja Aldén sjungen av en kvinlig solist och "Grow old with me" av John Lennon sjungen av en manlig solist. Ville absolut ha en kille att sjunga, det var inte jättelätt att hitta men det gick till slut.

Miss Cykel
    Värkligen tack för sparken. Kändes så skönt efteråt. Hade inte blivit av att jag gjort det om det inte varit för dig. Planerar för en ny runda imorgon.

• Smurfa Gbg

Oj, vad ni betar av massa saker att göra. Själv känns det som om vi står helt stilla nu. Har flera saker att göra, men vet inte vad jag ska börja med, det har låst sig liksom. Jag har just kommit hem efter en överaskningsmiddag med kollegorna, efter personalmötet ikväll. Kanonkul, men kvällarna bara försvinner liksom. Min m2b gick till jobbet kl 7 i morse och kommer nog inte än på en timma om jag känner honom. Han har grymt mycket nu. Han forskar och håller just på med en massa laborationer och prover som han måste passa tider på. Typiskt just nu. Eftersom vi flyttar veckan efter bröllopet är det mycket med det också. Bredvid mig ligger 49 flyttlådor som jag inte börjat fylla än
    Vill igentligen inte klaga för allt är ju otroligt roligt, önskar bara att det funnits mer tid så man kunde njuta av allt som händer lite mer

• Smurfa Gbg

Ja, lycka till Miss Cykel. Ska bli spännande att höra om fotograferingen

• Smurfa Gbg

Edsbybrud Vilken järnkoll du har
    Har också tänkt ge min m2b en morgongåva, men är rädd att han inte har tänkt på att ge mig någon. Han kanske tycker det känns jobbigt om han får, men själv glömt att ge. Få fundera på saken lite till.
    Vad ska du ge? Om du vill berätta alltså

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!