Inlägg från: Soon to be ... Mrs C |Visa alla inlägg
  • Soon to be ... Mrs C

30 juni 2007 - Ny tråd!

har lagt detta i en tråd men den passar nog bättre här i 30 juni tråden som är vår dag.

kl 09 00 hör jag hur motorcykeln stannar utanför vårt hus. jaha då var det dags. fick 10 min på mig att klä på mig en våtdräckt och packa en väska med finkläder. sen bar det i väg. 25 mc färd ner till sjön. där fick jag en lapp av föraren. jag skulle ta mig över sjön i en lite gummibåt. som åror fick jag två bandyklubbor. det var ganska jobbigt men jag fick in snitsen.. efter 10 minuter kom det två stora båtar. dem var fyllda med 20 av mina kompisar och lite nära släktingar. jag fick champange och jordgubbar. sen fick jag åka på en stor dyna efter båten, skit kul men läskigt.
    picnic och 5 kamp i parken följde. sen fick jag duscha och fick en sminkning av ett proffs. jag har nog aldrig varit så snygg. efter det kom en fotograf och fotade mig,, ska få ett album sen. middag och lekar följde. utgång med dans..
    en helt underbar dag. vilka fina vänner man har. jag e lycklig i dag och öm i hela kroppen..
    om två veckor e det dags...
    :) :) :) :)

• Soon to be ... Mrs C

kom just hem. har gjort fest programmet. det blev så himla fint, trodde inte vi var så duktiga. 12 timmar tog det.. puh..
    inte lång tid kvar nu.
    är inte alls nervös ännu men det kommer nog...

• Soon to be ... Mrs C

fast man blir ju inte så snygg i håret om det regnar...
    lite orolig.. nån som sett en väderprognos nyligen?

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!