Inlägg från: Marsuinna |Visa alla inlägg
  • Marsuinna

30 juni 2007 - Ny tråd!

Hej på er!
    Igår var jag och provminkade mig! Blev jättebra och jag kände mig supernöjd! Så fint kan jag inte sminka mig själv Kändes bra att jag fick plocka smink för summan också så man fick lite att spara. Kändes ju trist igår att bara åka hem och tvätta bort....

Ja, men herregud det är bara två veckor kvar sen ni... Då står vi i varsina ställen i sverige och är brudar Visst är det häftigt??!!

Idag var jag och hämtade min klänning så nu hänger den här i garderoben (hoppas inte m2b blir för nyfiken och går och tjuvkikar )

Vigselprogrammen är klara! Så skönt! Hur gör ni med det förresten.. Gör ni flera utifall det kommer fler folk till kyrkan eller gör ni det antalet så det är till dom ni bjudit?

Nu börjar det dra ihop sig och göra festprogrammen klara också. Jag kommer nog printa ut alla denna vecka för även om det blir nån som är sjuk i sista stund orkar jag iallafall inte göra om hela bordsplaceringen iallafall. så det får bli som det blir.

Det jag känner mig lite orolig för nu är att min minsta tös ska få vattkoppor Stora tjejen har det nu och har haft i en vecka. Inkubationstiden ligger ju på 14-21 dar så har vi riktigt otur får lillskrutta det lagom till bröllopet och vi får inga söta små brudnäbbar

Nästa vecka ska jag färga håret och hämta ut min ring.

Midsommar känns lite som det kvittar iår! Har annat att se fram emot

• Marsuinna

Japp, min m2b blev också sexad igår. Så nu ligger han här och tycker synd om sig själv i soffan

Jag och barnen höll oss borta ända tills halv tre i em så han har fått vila ut ordentligt

Ja, nu ni är det ingen "vanlig" helg kvar!!! Hualigen!!! Jag längtar så mycket nu! Men känner även också så som skrivits här att det kommer ju bli en viss sknad när det är över. Så mycket tid man lagt på detta planerande Men jag säger som Perkan; en lite bättre och mer engagerad mamma *skratt*

• Marsuinna

Igårkväll gjorde jag klart festprogrammen SÅÅÅ skönt!!

Ja, så nu är jag nog ganska redo Ska stämma av igen med cateringfirman på tisdag så allt är som det ska där.

På torsdag ska jag göra naglar och få fina fötter. På fredag blir det dukning och lite annat som att lämna in klänningen i stan och hämta upp mannens kläder.
    Sen på lördag smäller det

Och jo, jag är nog lite nervös

• Marsuinna

Japp, det blev som jag befarade... Lillflickan har ftt vattkoppor.... Så, ja, blir hon inte snart bättre så får jag inga näbbar Så typiskt!!!! Varför just nu???!!

Hoppas verkligen inte det blir regn också! Det räcker med en otursgrej eller hur?! Nä, fram för soligt och fint väder *håller tummarna* i hela landet

Idag när m2b kommer hem ska jag hämta vigselringen!! Hoppas verkligen den nu stämmer överrens med min bild i huvudet

• Marsuinna

Hej tjejer!

Hur mår ni? Nervösa? Stressade? Lugna? Själv pendlar jag lite... Ibland nervös ibland lugn

Idag har jag gjort fina naglar, ftt fina fötter och ögonbryn

Japp, vi åker också bort efter bröllopet.
    Närmare bestämt på tisdag. Kommer med sakna mina flickor men det ska bli så skönt att bra få ro om varann. Min man och jag

Jag tänkte på detta med presteter till folk som hjälp till.. När har ni tänkt överlämna dom? Vi tänkte nämligen köpa presenter när vi är i Tallin och ge efteråt.. Är det dumt?

Såja tjejer... Bara en och en halv dag kvar....

• Marsuinna

Hmm, ja, det är jag också... Nervös för vädret alltså.... Det verkar som det ska bli regn här med... VILL INTE!!!!! Har köpt ett paraply i vitt men jag har inget att värma mig med Jo, en själ men om det bara blir 15 grader kommer jag ju frysa ändå ju

Nä, jag försöker hålla hoppet uppe att det kan ändras.... SOL,SOL,SOL!!!!!!

• Marsuinna

Inte själ SJAL såklart

• Marsuinna

Jag hinner inte in mer här förrens efter vår stora dag! Så jag vill önska alla en riktigt härlig dag och ett stort lycka till Och såklart GRATTIS dock i förskott då

Var rädda om er och ha den bästa dagen i ert liv! Tänk också på att OM nu någon småsak skulle råka bli fel som ni inte tänkt er. Glöm det då! Njut av dagen. Det är antagligen bara ni som märker det ändå!

Hoppas vi hörs nå´t efteråt igen så man får höra om allas dag!
    KRAM på er

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!