30 juni 2007 - Ny tråd!
Hej på er!
Igår var jag och provminkade mig! Blev jättebra och jag kände mig supernöjd! Så fint kan jag inte sminka mig själv Kändes bra att jag fick plocka smink för summan också så man fick lite att spara. Kändes ju trist igår att bara åka hem och tvätta bort....
Ja, men herregud det är bara två veckor kvar sen ni... Då står vi i varsina ställen i sverige och är brudar Visst är det häftigt??!!
Idag var jag och hämtade min klänning så nu hänger den här i garderoben (hoppas inte m2b blir för nyfiken och går och tjuvkikar )
Vigselprogrammen är klara! Så skönt! Hur gör ni med det förresten.. Gör ni flera utifall det kommer fler folk till kyrkan eller gör ni det antalet så det är till dom ni bjudit?
Nu börjar det dra ihop sig och göra festprogrammen klara också. Jag kommer nog printa ut alla denna vecka för även om det blir nån som är sjuk i sista stund orkar jag iallafall inte göra om hela bordsplaceringen iallafall. så det får bli som det blir.
Det jag känner mig lite orolig för nu är att min minsta tös ska få vattkoppor Stora tjejen har det nu och har haft i en vecka. Inkubationstiden ligger ju på 14-21 dar så har vi riktigt otur får lillskrutta det lagom till bröllopet och vi får inga söta små brudnäbbar
Nästa vecka ska jag färga håret och hämta ut min ring.
Midsommar känns lite som det kvittar iår! Har annat att se fram emot