30 juni 2007 - Ny tråd!
Jaha vad kul att läsa att det var fler som blev tagen i går. Själv är jag oerhört seg idag. Har legat i skuggan och flämtat mest hela dagen... men kul varé Jag kände ju på mig det trots att vi hade ett dop på dagen och sen ett 40-års kalas på kvällen. Fanns ju inte så många helger kvar än denna.....
Dom kom och hämtade mig strax efter dopfikat med hela min m2bs släkt. Dom var 6 stycken utklädda till spöken så det vart lite ramaskri från barnen när dom kom travandes ur skogen. När jag lyckats komma på vilka dom var bar det av mot okända mål. Vi stannade på vägen och åt en sen lunch i det gröna efter vägen. Champange och grejer... Jättemysigt! Sen efter en timmes åkning hamna vi på en Relax o SPA anläggning som var hur mysig som helst. Mycket ljus, cider, frukt och godis där inne. Jag fick ansiktsbehandling och vi badade bubbelbad och ångbasta m.m. Dom klädde upp mig i en fin plisserad kjol och en gräslig blus. Sminka sig fick man inte heller göra själv en dag som denna. Senare vart det iaf en jättegod middag på en uteservering i solen. Där vart vi kvar och lyssnade på ett kanonbra coverband. Jag vart ju givetvis uppropad på scenen och fick upp och sjunga..... Det var väl det enda pinsamma som hände och till råga på allt så finns det på video.... Kom hem i natt någon gång och hittade min m2b sittande utanför sovande i våra trädgårdsmöbler. Han hade varit på svensexa och han hade ingen nyckel. Killarna hade hämtat honom också på dopet strax efter mig. Det hade jag ingen aning om.... Stupade i säng båda två efter en kanondag! Tänk vilka underbara vänner man har
Nu känns det som det är läggdags snart igen... Är så trött idag! God Natt