Inlägg från: ogift Malin |Visa alla inlägg
  • ogift Malin

30 juni 2007 - Ny tråd!

Jag skriver oxå in mig på listan!!
    Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors
    * U+M, Borgligt utomhos, Uppsala
    * En vecka efter midsommardagen 30/6-07, Borlänge
    * Ogift Malin, Högbo kyrka i Sandviken

• ogift Malin

Hej igen!!

Blått finns med i strumpebandet, lånat gör jag med klänningen men det där med gammalt det är värre det och hur gammalt skall det vara egentligen??

• ogift Malin

Handväska, är det fler som ska ha det?? Så långt har inte jag tänkt, behöver man verkligen ngn typ av väska??

• ogift Malin

Ja Miss cykel. Jag förstår varför du kommer att ha väska, du har ju inte bara läppstiftets anledning. Jag har ingen väska som kan kallas "något gammalt". Läppstiftet tänkte jag stoppa i min blivande mans ficka......

• ogift Malin

Ja, nu är det nära!

Jag känner mig inte direkt nervös ännu. Men vad har ni köpt åt era blivande män i morgongåva. Jag var inne på en secret box,men det är lite sent nu.....

• ogift Malin

Jag har oxå gjort mina naglar idag. Jag känner mig inte heller nervös. Vad ska man vara nervös över. Det ska vara att något inte blir som man tänkt då!!

Jag undrar om någon har förslag på vad man kan köpa i present till toastmaster och toastmadame?? Samt min vän som ska sjunga solosång i kyrkan??

Nu är det inte många dagar kvar. Imorgon ska jag fixa fransar och bryn samt till frissan för att färga och klippa...

• ogift Malin

Hallå alla blivande fruar!!

Nu är det bara torsdag och fredag kvar sedan blir vi gifta tjejer!!

Jag var å färgade fransar och bryn idag samt färgade håret hos frissan.

Ska nu sätta mig och rita bordsplaceringen på A2 papper. Det blir sena nätter nu. Festprogrammen är tryckta nu är det vikning och häftning kvar. PUH!!

"Perkan" och ni andra som köpt presenter till toastmaster mfl. Ca hur mycket köper ni för till varje person. Vad är rimligt?? Jag tycker det är jättesvårt, förslag önskas.....

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!