• MrsS

30 juni 2007 - Ny tråd!

Hallå tjejer.
    Jag har inte varit så aktiv i den här tråden men jag är också en 30 juni-brud, hoppas inte att det gör något att jag hoppar in i sista sekunden.
    Kollade på SMHI's sida nu men det går inte att se något om vädret än. Vi ska vara utomhus och har inga alternativ så vi måste ha sol.
    Ingen som har väderknän som kan berätta för mig hur det kommer att bli?

• MrsS

Miss Cykel:
    Låter bra! Jag tänker dock köpa ett paraply för om jag inte gör det så blir det väl regn. Någon som vet var man kan hitta genomskinliga paraplyer?

• MrsS

Miss Cykel:
    Vita paraplyer är jättefint men min kille är fotograf och insisterar på att vi ska ha ett genomskinligt för att det är lättare att ta snygga bilder med. (Fast jag tycker att vita är finare...)

Superfin klänning, jag har bara provat en enda "traditionell" brudklänning och den var jättelik den där. Min klänning ska en sömmerska sy upp och när jag var där i fredags hade hon inte börjat än så jag vet inte riktigt hur den kommer att bli. Min darling ska ha svart kostym och smal svart slips. Åh jag längtar så men vi har MASSOR kvar att göra.

• MrsS

15 grader och regn på fredag natt och det är så långt prognosen på SMHI visar. Fan fan fan!

• MrsS

Jag ska se och prova min klänning för första gången idag. Mycket nervöst!
    Vi har så otroligt mycket kvar att göra. Vi kommer att få vara uppe till 3 varje natt och ändå gå upp 8. Kommer att vara helt döda på lördag. Jag kanske skulle slita mig från BT en stund och börja skriva inköpslistor eller nått.

• MrsS

Miss Cykel: Nej inte hela landet, det ser finare ut i söder om det är någon tröst. Uppehåll där iaf.

• MrsS

Miss Cykel:
    Jag beklagar dödsfallet. Hoppas att ni får ett underbart bröllop trots dåliga nyheter så nära. Hon kikar säkert lite på er.

Skönt för er brudar som har köpt presenter till alla som hjälper till. Det har inte jag gjort och jag vet inte vad jag ska köpa heller. Hinner inte leta utan jag får ta det efter bröllopet.
    Mamma och pappa sitter och viker och häftar festprogram ikväll. Imorgon ska jag och m2b köpa blommor och så ska jag färga håret och piffa till naglarna som redan pajat (gjorde dem igår grrr.)
    Massa kvar att göra här.
    Snart är det dags ladies!

• MrsS

neeeeej! bad news miss cykel!

• MrsS

Min man ringde just och sa att han har fotografens bilder men att han skulle stanna hos en polare innan han kommer hem med dem. Morr! Jag vill ju se dem NU! (Fast han lät inte speciellt lycklig över bilderna så jag är skitnervös att de ska vara dåliga)

• MrsS

Pruppa: Ja nu har jag vant mig vid dem och gillar dem jättemycket. Först tyckte jag inte alls om dem.
    Era bilder låter ju superspännande, du får lägga upp dem så att vi får se.

Jag har också bytt namn, det var helt sjukt att säga det nya namnet när jag ringde och bokade hotell till mini-bröllopsresan.

• MrsS

maria070630: Oh no så tråkigt!!! Hoppas att han kan fixa den och återställa bilderna. Lovar att hålla tummarna.

Vi har också jättejobbet med att välja ut bra bilder bland kompisarnas alla kort framför oss. Tungt men roligt. Fotografens bilder har vi valt nu och vet vilken vi vill ha som tackkort men till tidningen har vi inte valt än.

Hur länge tycker ni att det är okej att vänta med tackkorten?

• MrsS

hemligt, HA
    Jättefina bilder! Jag tycker speciellt mycket om den där din man kysser dig på handen, du ser så härligt lycklig ut på den.

Jag måste också fixa körkort, bankkort och sånt, kommer mig visst inte riktigt för...
    Tillverkar provkort och försöker bestämma mig för hur tackkorten ska se ut men det är svårt.

• MrsS

Har ni tänkt på vilken otrolig tur vi hade med vädret?
    9/6 var det sviiiinvarmt
    16/6, 23/6, 7/7, 14/7 och 21/7 regnade det...
    Håller tummarna för att brudarna som gifter sig på lördag har lika mycket tur som vi hade.

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!