Inlägg från: mrsfiffin |Visa alla inlägg
  • mrsfiffin

30 juni 2007 - Ny tråd!

Gifter mig också på lördag... men är hur lugn som helst. Skriver inte detta för att irritera er andra utan för att jag hoppas att det smittar av sig. :) Visserligen är det en del att göra, men vad sjutton... hur fel kan det bli! Det är ju som sagt vår bröllopsdag oavsett väder, vatten i kroppen, nervositet m.m. Så jag skippar nervositeten tills vidare. Jag tänker bli nervös på lördag.

• mrsfiffin

Vi åker upp till Garpenbergs Herrgård utanför Hedemora/Avesta (kommer från Sthlm). Har landställe där och det är så himla fint!

• mrsfiffin

Hallå igen.

Jag är inte särskilt stressad. Men ser mycket fram emot den stora dagen. Allt ser mycket ljust ut förutom vädret, som ska vara ostadigt (eventuellt regn) och det är det sämsta för oss som bara tänkt vara utomhus om det är hyfsat fint väder; annars ska vi vara inne. Vi måste ju veta om det regnar eller inte kl. 16!

Idag åker vi upp till dalarna för att få lite lugn innan bröllopet. Idag ska vi inte göra något vettigt alls och på fredag ska vi bara in till Avesta en sväng för att betala floristen och lite annat pyssel. Sen kommer tärnan och hennes man vid lunch. Så då ska vi umgås och ha det bra. Grilla lite kanske??

Det här blir sista dagen på BT innan jag blir fru :)

• mrsfiffin

Man måste absolut ingenting! Vi ville ha ett för att det är ganska många som inte känner varandra och då är festprogrammet en bra plats att skriva något skojigt om alla (viktigt tycker jag att det bara blir typ "brudgummens syster" och inget mer).

Men man klarar sig utan festprogram också! Gör som du tycker känns bäst.

• mrsfiffin

Hej alla nyblivna fruar!

Bröllopet var helt perfekt! Allt var underbart. Jag ska berätta om vår dag vid något tillfälle snart. Just nu är jag bara trött och lycklig!

• mrsfiffin

Jag vill också skicka ut tack-korten tidigt. Ska försöka få klart allt till början av augusti.

• mrsfiffin

Nä, inte jag heller! Allt var så bra som man bara kan önska!

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!