30 juni 2007 - Ny tråd!
Det där låter verkligen jobbigt med en flytt mitt upp i allt, men kul precis som du säger och det är väl det som får dig att fortsätta. Jag har lagt allt runt omkring på is. Känns inte som jag har lust med någonting annat än bröllop just nu. Känns som man "äter, sover och skiter bröllop" just nu... Övriga livet får vi väl ta tag i efter den 30:e....
I går så hämtade vi ringen och den vart kanonfin. Senare passade jag även på att gå tillbaka till guldsmeden och köpa en morgongåva till min m2b. Är det någon mer som köpt morgongåva eller vill ni bara ha en morgongåva?
Min m2b var även i går och slutprovade sin frack. Den var perfekt så nu är det bara att åka dit och klä på sig den 30:e sa han, och han lät nöjd, så då är en börda borta från mina axlar. Tänk att jag har så svårt att lägga över saker på andra och lite på att det blir gjort..... Fler som känner som jag?
Senare så satte vi oss vid köksbordet och spred ut små lappar med 104 namn på och fick efter många om och men till våran bordspacering. Det var inte bara det kom jag på.... Drömde sen om den i natt....
Vigselprogramet och Festprogrammet är så gott som klart nu, men ska inte tryckas fören på fredagen före i varje fall.
Ska till blomsterhandeln och göra den slutliga beställningen av brudbuketten någon dag till veckan.
I helgen blir det slutprovning av min klänning hos sömmerskan. Samt en träff med alla inblandade för att prata i hop oss ordentligt så att allt flyter på under dagen.
Jaha var det nå mer tro? Usch vad hispig jag är samtidigt som jag är kanonlugn och tycker att jag har koll på det mesta... Det här ska verkligen bli kul tjejer!! )