30 juni 2007 - Ny tråd!
Vi köpte små presenter, typ små ljuslyktor och vaser. Priser mellan 150 och 500 beroende på "insats"!
Vi köpte små presenter, typ små ljuslyktor och vaser. Priser mellan 150 och 500 beroende på "insats"!
A&R: Haha, nej! Det blir verkligen svårt att komma ihåg det nya!
Nu är min gamla identitet utraderad och jag har beställt nytt pass, körkort, VISA-kort osv. Namnteckningen blev verkligen jätteful, men det får man väl ta... Det krävs väl en viss träning antar jag! :)
Tack alla 30/6 brudar för trevligt sällskap! Mitt mål är nu att börja varva ned mitt BT-användande då mitt nya liv som FRU börjat. :) Kommer såklart kika in ibland, men inte lika regelbundet.
Lycka till alla fruar! Vi kanske ses när vi firar våra årsdagar på mysiga ställen!
Kram!
Jag kan väl skriva ett inlägg i den utdöende tråden! ;)
Håller på att beställa tack-kort. De fina tackkorten från fotografen är verkligen snygga, men dyra... Jag antar att många av våra 100 gäster endast kommer att lägga ner detta i en låda efter en vecka eller två (sorgligt, men sant). Ger ni "dyra" tackkort till alla era gäster, eller kan man skicka olika kort till folk?
Efter lite mer funderande så ger vi nog fotograf-kort till släktingarna samt våra närmaste vänner. Övriga gör vi tackkort själva till. Nu gäller det bara att hitta ett kort där båda ser glada ut, tittar in i kameran och inte blundar... Trots att vi har nästan 700 kort från bröllopet så är det faktiskt inte så jättelätt!
Snacka om lyxproblem! :)
När jag stod o fönade håret nyss så började av någon anledning att tänka på hur det var minuterna innan vi gick in i kyrkan. Jag lyckades minnas små detaljer och det gjorde att jag rös i hela kroppen. Det var ju så underbart! :)
Nej, jag vill inte gifta mig igen. Jag tror aldrig att vi skulle kunna återskapa de underbara känslor och upplevelser vi hade. Nu får man leva på minnena! :)