• FruH

30 juni 2007 - Ny tråd!

Oj, vad mycket ni fixar med. Vi har inte ens fått papperen från Skattemyndigheten än....Men vilken härlig tid det har varit!

Vi har bara fått två bilder från fotografen än så länge.

mikaellinda.weddingannouncer.com/

• FruH

Tycker du? Vad snällt sagt! Känns som om man vill uppleva allt på nytt igen....

Vi kan inte sluta titta på bilderna!!

• FruH

Ja, det känns helt galet! Har ni fått alla bilder från fotografen? Vi har fått 2, får resten nästa vecka. Spännande....

Har du lagt ut din link??

• FruH

ja, hur funkar det där? Visst får man inget på cd om man betalat för papperskopior, eller får man både och???

• FruH

Har också haft paus och smekmånad....Perfekt, det behövdes!!

Har inte fått alla kort än så jag vet inte riktigt när tack korten kommer ut. Har ni bestämt er??

• FruH

åh nej, vår tråd får inte dö!!

Nåt mer att inlägga om i vår 30 juni tråd????

• FruH

Alltså, jag har inte riktigt fattat detta...De bilder man köper av fotografen, i mitt fall bland annat ett paket med 18 bilder för 5500 sek, får man även dem digitalt då eller?? För annars är det ju papperskopior liksom....

• FruH

Jag med..... Är det nåt ni ångrar så här i efterhand???

• FruH

Inte jag heller men jag tycker det är så många som startar sådana där efter-bröllopet trådar...

Tips på hur man kan återuppleva allt igen??

• FruH

Åhhhh, nej nu dör den igen!!!

Nån annan bra kommentar såhär 48 dagar efter bröllopet??

• FruH

Vi ska träffa fotografen på tisdag och få ALLA våra bilder. Underbart!

Jag sa just till min man idag att jag vill gifta mig igen....

Vill ni det???

• FruH

Jag med!!!! Jag har ju klänningen, ringen, mannen, alla tillbehör osv. Varför inte???

• FruH

Nu har vi fått alla bilder från fotografen!! Jag började gråta när jag såg dem, så himla fina!!!!

• FruH

Jaha, gifta i 63 dagar. Hur känns det flickor??? Själva har vi fått fotografens bilder, bla några digitalt. Vad tycker ni?? Man lägger ju nästan 10 000 på dessa bilder så jag tycker man ska titta på dem med lite kritiska ögon....

mikaellinda.weddingannouncer.com/aboutus.html

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!