Inlägg från: Mrs Cykel |Visa alla inlägg
  • Mrs Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vi köpte små presenter, typ små ljuslyktor och vaser. Priser mellan 150 och 500 beroende på "insats"!

• Mrs Cykel

A&R: Haha, nej! Det blir verkligen svårt att komma ihåg det nya!

Nu är min gamla identitet utraderad och jag har beställt nytt pass, körkort, VISA-kort osv. Namnteckningen blev verkligen jätteful, men det får man väl ta... Det krävs väl en viss träning antar jag! :)

• Mrs Cykel

Tack alla 30/6 brudar för trevligt sällskap! Mitt mål är nu att börja varva ned mitt BT-användande då mitt nya liv som FRU börjat. :) Kommer såklart kika in ibland, men inte lika regelbundet.

Lycka till alla fruar! Vi kanske ses när vi firar våra årsdagar på mysiga ställen!

Kram!

• Mrs Cykel

Jag kan väl skriva ett inlägg i den utdöende tråden! ;)

Håller på att beställa tack-kort. De fina tackkorten från fotografen är verkligen snygga, men dyra... Jag antar att många av våra 100 gäster endast kommer att lägga ner detta i en låda efter en vecka eller två (sorgligt, men sant). Ger ni "dyra" tackkort till alla era gäster, eller kan man skicka olika kort till folk?

• Mrs Cykel

Efter lite mer funderande så ger vi nog fotograf-kort till släktingarna samt våra närmaste vänner. Övriga gör vi tackkort själva till. Nu gäller det bara att hitta ett kort där båda ser glada ut, tittar in i kameran och inte blundar... Trots att vi har nästan 700 kort från bröllopet så är det faktiskt inte så jättelätt!

Snacka om lyxproblem! :)

• Mrs Cykel

När jag stod o fönade håret nyss så började av någon anledning att tänka på hur det var minuterna innan vi gick in i kyrkan. Jag lyckades minnas små detaljer och det gjorde att jag rös i hela kroppen. Det var ju så underbart! :)

• Mrs Cykel

Nej, jag vill inte gifta mig igen. Jag tror aldrig att vi skulle kunna återskapa de underbara känslor och upplevelser vi hade. Nu får man leva på minnena! :)

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!