30 juni 2007 - Ny tråd!
Vi ska ha
Av längtan till dig
Annie's song
Jag ger dig min morgon
Vi ska ha
Av längtan till dig
Annie's song
Jag ger dig min morgon
Smurfa Gbg: Bra, då kan du sparka igång mig i eftermiddag så jag sticker iväg på aerobicspasset kl 18!! ;)
Vi har gjort en liten "light"-övning vid påsk och ska dit igen den 28 juni för att få veta hur tärnan och marskalken ska gå och stå också.
Idag har jag slutprovat klänningen, så nu ska hon sy in den lite så jag kan hämta den den 25 juni.
Vi har också varit och detaljplanerat på restaurangen så det känns jättebra! Nu är det festprogrammet som är nästa stora grej som måste bli klart snart...
Usch, nu är jag verkligen nervös. Strax ska jag åka till frisören och sen göra en provsminkning. Efter det bär det av till Sätra Brunn för Secret Box-fotografering!!! HJÄLP!!! Kom på nu att det nog hade varit lättare med en kvinnlig fotograf... ;) Men men, för sent nu!
Fotograferingen gick jättebra!! :) Fotografen var mycket professionell och det kändes inte läskigt trots att han var en man. Jag posade på lite olika sätt i mina underkläder och hoppas att det gick att få NÅGRA bra bilder iaf! ;) Jag kan verkligen rekommendera er att göra detta, det var en ny och annorlunda upplevelse!
Är det någon av er som har koll på om det finns någon riktigt bra och känd FISKrestaurang i Göteborg? (OT, jag vet) Det gör inget om den är dyr, bara den är JÄTTEBRA! :)
Marsuinna: Vi har 94 gäster men tryckte upp 130 vigselprogram. Jag har hört ganska många som gärna vill komma till kyrkan, så jag tog i ordentligt!! :D
I onsdags gjorde jag provsminkningen och blev himla snygg! ;) Eller i alla fall så snygg som man kan bli med mitt ansikte... Skulle inte kunnat göra det själv.
Ringen skulle jag hämta ut i veckan, men den hade de gjort för tjock och fick därmed "bakläxa". Vill att den ska ha samma höjd som förlovningsringen.
Mitt största projekt nu är fortfarande festprogrammet som jag hoppas kunna lämna på tryckning i början av veckan. Torsdag har vi begravning och sen åker vi till Västkusten och firar midsommar! Har inte varit där på säkert 15 år! Ska bli mysigt! Vi ska bo i Fiskebäckskil ifall nån känner till det! :)
Jag måste bara få VARNA er alla som funderat på att boka transport via www.bfm.nu/.
Våra föräldrar bokade en bil genom dem för flera månader sedan till vårt bröllop som är om 2 veckor (30/6). Härom dagen mailade min blivande svärmor till killen med bilen igen, bara för att kolla så att allt stod rätt till. De hade redan bestämt datum, tid och plats, men hon ville bara vara säkert på att allt var som det ska.
Det var det INTE. Bilen var trasig sedan flera veckor tillbaks, men han hade inte lagt manken till att meddela oss.
Min stackars svärmor fick därför börja ringa runt till andra firmor som hyr ut bilar för att försöka hitta en ny bil. ALLA hon ringde till sa att det är MASSOR av folk som ringer med panik i halsen i sista minuten för att de fått återbud från bilar genom bfm.
Eftersom dessa privata bilförare tydligen får betalt svart så kan de närsomhelst dra sig ur körningen om de får mer betalt från någon annan eller helt enkelt tycker att det var för långt att åka etc.
FY FAAAN!!! Snacka om dålig stil!!
Som sagt, ville bara VARNA er alla!!
Vi får väl fortsätta att hänga i den här tråden tills den blir för "gammal", dvs om nästan 3 månader!! Då kan vi vara sentimentala och få utlopp för våra känslor som fruar tillsammans. :)
Vi har valt lite allsånger med bröllopstexter, tror det passar bra för oss. Vi vill inte heller ha snapsvisestämning. Det får det bli på fredag istället! ;)
Jag börjar bli nervös för att jag ska svimma, bli akut illamående eller nåt annat i kyrkan. Är det fler som har den skräcken? Vet att det är en del av nervositeten, men ändå!! *hjälp*
Sitter nu här och lyssnar på låten vi ska valsa till. Får väl träna lite själv, eftersom m2b inte är i Sverige. Vill att det ska se hyfsat ut, men det kommer det nog inte att göra ändå! ;)
Ja, nästa vecka blir vi fruar!! Snacka om att tiden rasar iväg nu.
Idag ska jag och klippa mig, färga håret och göra en till provuppsättning. Det tar hela eftermiddagen. Ikväll ska jag nog på step up. Slutspurten nu ju!!
Jag håller med, frågan om man är nervös får man ungefär 5 miljoner gånger per dag nu! Nästa person som frågar det ska jag strypa! ;)
Igår kväll fick jag reda på att en barndomsvän till mig var JÄTTESUR för att hon inte blivit bjuden. Herregud, vi har i princip ingen kontakt sen 8 år tillbaka och det var 10 år sedan vi umgicks. Vet inte ens om hon pluggar eller jobbar liksom... Ska man behöva bry sig om sånt??