Inlägg från: maria070630 |Visa alla inlägg
  • maria070630

30 juni 2007 - Ny tråd!

Nu kommer negativa Maria, men vädret ser väldigt dåligt ut i alla fall hos mig ...Så ska man behöva oroa sig för det..

Marsuinna

LYCKA TILL du med..

• maria070630

lycka till imorn alla tjejer här !!!!!

• maria070630

Vi hade också en otrolig dag...Det regnade hela fm och vi kunde inte fotografera utomhus men när vi nästa var klara med fotograferingen i studion klarnade det upp och vi tog några utomhus bilder.

Sedan var ´det sol när vi gick ur kyrkan och under mingel och champagne stunden :)

Hade en fanatastisk kväll med spex och tal och ett jättebra band som spelade.

Idag är vi trötta men glada. Imorgon har vi presentöppning här hemma så jag har styrt lite med städning av huset och altanen idag - men jag hoppas på uppehåll även imorgon..

Hoppas ni alla är lika lyckliga som jag !!!

• maria070630

Åh vad alla bilder är fina, har kollat igenom era allihopa..

• maria070630

Jag vill också ha mina papper om namknbytet..så det känns på riktigt !!

• maria070630

Jag ska hämta mina fotografbilder idag..spännande !!

• maria070630

Jag tog körkortsfotografier igår, håller på och funderar vilket foto vi ska ha på tack-korten. Vad tackade ni era medhjälpare med ?

• maria070630

Vår "personliga" fotograf som tog alla bilder åt oss under hela dagen och kvällen, hans dator med alla 350 bilder har kraschat...suck !! Vi hann få en power point presentation med ca 25 bilder.. Ja ha !! Så jag har börjat kolla med kompisar om de har fått några bra bilder som jag kan få.

Har beställt tack-kort idag..

Har ni någon bra / gärna annorlunda tack-fras på lager så får ni gärna dela med er. Jag vill ha en allmän tack-fras och en liten personlig del till varje person.

• maria070630

Jag läste här på BT att det finns de som skickar tack-kort efter ett år så någon brådska är det nog inte. Jag personligen vill gärna göra det så fort som möjligt under semestern när man har tid..
    Vår vigselannons kommer i lokaltidningen på lördag. Vi har samma bild i tidningen som på tack-korten..enkelt och bra. En fotograf bild.

• maria070630

Hemligt HA

Jättefina bilder, vilken vacker klänning och annorlunda med svart jättefint.

• maria070630

FruH

Jättefina bilder, vilken vacker klänning,.

• maria070630

känner igen mig...tittar på bilder dagligen och vill titta hos alla som var där...det är verkligen SÅ häftigt.
    Sen har jag blivit minst lika tokig i att titta på andras bilder.

• maria070630

Du ( och andra) kan titta på lite av mina bilder på
    www.familjeliv.se/hem/tiliaangel/galleri.php
    Där ligger bara en fotografbild, de andra har jag bara som "papperskopior" ska be om att få dem på cd. -eller köpa kanske man måste göra..

• maria070630

Perkan

Jag har skickat tack-korten redan för jag vill bli av med allt "jobb" innan jag börjar jobba igen. Vi satte annons i lokaltidningen bara...

Känner mig ibland lite schizofren, känner inte igen min nya identitet.;)

En rolig historia:

Ja blev stoppad av polisen några dagar efter bröllopet i en nykterhetskontroll, vi var på väg till stranden som ligger vldigt nära vårt hus men jag tog bilen för det skulle gå snabbt..men inget körkort..
    Polisen frågar om jag kan blåsa - allt ok seda frågar han efter körkort och jag förklarar att jag inte har något han frågar efter mitt namn..jag blir tveksam..tjaaaa jag heter Maria XXX idag men på körkortet jag har står det ett annat efternamn...lång förklaring om bröllop osv som han verkade föga intresserad av..

Inte konstigt man känner sig lite snurrig vet knappt vad jag heter. Men nu har jag nytt körkort och nya bankkort :)

• maria070630

Vi köpte fotograf bilder till de som var med på bröllopet (men bara bilden inte själva kortet) till de som skickat telegram mm skrev vi ut ett kort själva från datorn (har en bra färgskrivare) men alla fick samma "omslag" och en personlig hälsning.

Många har faktsiskt tackat för den fina bilden och det känns roligt även om det senare hamnar i byrålådan..

Länge leve vår tråd :)

• maria070630

Jag vill absolut gifta mig igen med samma man det var så otroligt häftigt..:)

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!