Hur kommer det sig att man inte kan göra slutparenteser????
Är det nån som förstår varför slutparenteser ofta blir till blinkande smileys??? (Så här, om det blir så nu då)
Jag fattar inte varför det blir så.
Ett mysterium!!!
Är det nån som förstår varför slutparenteser ofta blir till blinkande smileys??? (Så här, om det blir så nu då)
Jag fattar inte varför det blir så.
Ett mysterium!!!
(alltså; semikolon verkar vara dumma)
(får se om det spelar roll; vart)
(fast jag fick ju smiley, en gång med bara ett komma)
(undrar hur det är med: vanlig kolon)
och helt plötsligt blev det bara slutparenteser!!!!
jag fattar absolut ingenting?????
Dessutom skrev jag första meningen i förra inlägget med versaler. Fast det blev det inte när jag postade.....
Det är när man har ett å före slutparentesen som det blir en blinkande smiley. Minns inte på rak arm om det också gäller ä och ö.
Åh, var det därför jag fick en blinkande smiley på ett MYCKET opassande ställe i ett inlägg idag!!!! Det var också vid en slutparantes, och jag kunde inte fatta varför jag fick en smiley där. Och den var dessutom grymt olämpligt placerad, eftersom det var ett känsligt ämne! Skittrist!
Jag tror att de flesta som hängt här ett tag är fullt medvetna om att det blir en smiley och varför, så du behöver inte oroa dig över att de dyker upp.
erm håller ni på att spårar ur helt och hållet /knasbrudar
:D
hahahhahahahahahhhahahahahhahahahahhahahhahahahaahahahahhahahahhahahahahahahahahhaha
Detta är faktist verkligen min humor!
(jag vet det gör mig knäpp i huvudet dååååååå)
Tack till buslinna som löste mysteriet åt mig
men d e ju fullständigt ologiskt att å+)=å)..! Man måste ju kunna avsluta ett ord utan att d blir helt fel...