Vi skall ha ett bröllop tillsammans med våra närmaste.
Min blivande man har "bara" sin far som sin närmaste familjemedlem men har bjudit även sina 2 närmaste vänner med respektive.
Själv har jag mina tre barn och den äldsta sonens flickvän, min mor och min 2 bröder med respektive och så är det min ena bror döttrar med respektive.
Även jag har bjudit min 2 närmaste vänner med respektive.
Så allt som allt blir vi 22 stycken.
Sedan misstänker vi att det kommer komma några till för att närvara vid vigseln och det är helt Ok för oss och sedan efter middagen kommer troligtvis den tjej som sjöng under vigseln att dyka upp med gitarren och sin livskamrat, för lite spontan allsång.
Det är inte "vi" om vi skulle ställa till med ett stort pampigt bröllop och det är ju just detta vi vill vara denna stora dag.
Men vi har "allt" ändå, med en kyrka som ligger vackert, troligtvis kommer vi vara klädda i frack och brudklänning och jag kommer att göras i ordning av en frissa, en vigselring som passar min personlighet, en vacker brudbukett, festlokal som ligger lika vackert som kyrkan och där det finns övernattningsmöjligheter för den som önskar det, en 3-rätters middag och kaffe och tårta och nattvickning.
Bröllopsresan kommer att pågå under närmare 3 veckor i februari/mars nästa år och gå till Malysia och Florida.