Januari-Februari 2008
Hej tjejer, nu hoppar jag in här i tråden efter att ha "tjuvläst" länge :)
Jag ska gifta mig i vinter, vi har inte helt bestämt datum än, men det lutar åt februari. Vi har faktiskt inte bokat något alls än, men vi planerar. Här i Dalarna behöver man inte vara ute i riktigt lika god tid :)
Vi tror att vi har bestämt oss för festlokal och kyrka, men har inte bokat än. Ska eventuellt kolla festlokalen i helgen, eftersom vi inte är kinkiga med datum så vill vi kolla först om det är någon helg de redan är upptagna.
Håller på att välja fotograf, så svårt det är. Den vi ville ha var naturligtvis uppbokad för en reklamkampanj hela februari, och för "second best" finns en bunt att välja på. Ska sammanställa alla förfrågningar...
Jag har varit ute och provat klänningar en gång och hittat två med wow-känsla, men ska ut lite fler gånger innan jag bestämmer mig.
Det är kul, men det känns ganska lugnt. Jag har surfat runt här på BT ganska länge nu, så jag har en ganska bra bild av vad jag vill ha, introducerar dem till m2b med jämna mellanrum, lite olika val som han får välja på, funkar kanon. Han har inte klagat än :)