Inlägg från: Oz-080202 |Visa alla inlägg
  • Oz-080202

Januari-Februari 2008

Hej pa er!
    Har kommer en till februari bride2b! Gifter mig dock inte i vinter-Sverige utan i sommar-Australien

• Oz-080202

Tack abbi80! Vi bor i Brisbane och kommer gifta oss har i en jatte fin park (Roma street parklands)! Vad kul att vi gor tvartom...hahah! Vart ska ni gifta er da? Har ni bott i Australien lange?

• Oz-080202

Gotland-08: Tack! Vad kul att vi gifter oss samma datum! Hur langt har du kommit med planeringen?Tycker att det ar lite svart att avgora vad man bor gora sa snart som mojligt och vad man kan vanta med...

• Oz-080202

Gotland-08: Det later ju som om ni kommit ganska langt!Ska du alltsa sy din klanning sjalv?
    Vi har gjort inbjudningarna och skickat dem till de inbjudna i sverige (inbjudningarna till de som bor har, vantar vi ett litet tag till med da de inte behover samma framforhallning)
    Sen har vi prel.bokat restaurang och vigselplatsen.
    Just nu forsoker vi bestamma vem vi ska anlita som fotograf, har-make-up, forrattare, florist samt vad vi ska ha for klader....det ar med andra ord ganska mycket kvar..phu!
    Men men....det ar ju ganska lang tid kvar ocksa men tiden gar ju sa otroligt fort...kanner att det vore skont om vi kunde bestamma oss ganska snart!

• Oz-080202

abbie80: Hur gar det att planera pa avstand, svart? Hur ska ni gifta er, kyrka eller inte?
    Min blivande (johan) ar fran sverige, vi flyttade hit for 8 manader sedan da Johan fick jobb har. Vi har varit har tidigare och tyckte mycket om landet darfor valde vi att flytta da Johan blev erbjuden en tjanst.
    Ja..tror det blir underbart i Roma street parklands, vi bor precis brevid sa det ar aven valdigt paraktiskt

• Oz-080202

Tack ~vinterbrud~!
    Ang. brudbuketten sa funderar jag, precis som ~vinterbrud~, pa roda rosor.
    Ar mest inne pa en hartbunden rund bukett med blodroda rosor, ev. med langa skaft. Nagon som har en bild pa en sadan?

• Oz-080202

ja2007: kommer du fran strangnas eller ska du bara gifta dig dar? Jag kommer namligen sjalv fran stankan...

• Oz-080202

abbie80: det later ju jatte mysigt med kyrkan ju!

Svar på tråden Januari-Februari 2008