Inlägg från: abbie80 |Visa alla inlägg
  • abbie80

Januari-Februari 2008

Hej pa er igen! Tog ett tag for mig att hitta at er
    ~vinterbrud~ Jag har kopt denna kappa www.parisette.com/aspera_brud/10.htm till mitt vinterbrollop i borjan av januari. Jag tanker salja den efterat sa om du ar intresserad, hor av dig! Den ar i stlk 36 och i fargen ivory fast ser vit ut sa lange du inte har den till en kritvit klanning!

• abbie80

Qozze - Tacktack Jag ar sjalv helt foralskad i den!! Jag ska ha denna klanning www.maggiesottero.com/dress.aspx&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=S739 men kappan ar oppen strax nedanfor bysten sa det man ser under pa bilden ar klanningen hon bar. Vilket ar jattebra for man kan i princip ha varldens prinsessklanning under om man vill!

• abbie80

Hej igen!
    Jag betalade nypris, 3995kr for kappan. Jag bor i Australien men vi gifter oss i Ornskoldsvikstrakten, kan skicka kappan efter vigseln eller sa kan den hamtas upp i sthlm dar vi landar till en svang innan vi drar oss tillbaka hit ner igen.
    Kan tanka mig att ga ner till 2500kr i pris och den ar verkligen JATTEFIN pa, jag langtar sa tills den stora dagen ar har!!
    Om nagon ar seriost intresserad, hor av er pa sarasoll@hotmail.com - jag har annu inte lagt ut den pa kop&salj sa ni far lite fortur

• abbie80

Gomorron!

VI ska ha var vigsel ca 60 mil norr om sthlm och planerar att fotas kl 14 for vigsel sedan kl 16. Jag vill ocksa att det ska vara morkt och mysigt under vigseln m massor av levande ljus och lyktor utanfor kyrkan, langtar!!

Ar det bara jag som ar supernervos over att det inte ska finnas nagon sno?!? I ar sa akte vi hem till Sverige i 2 veckor i slutet av januari och da forst kom den forsta snon - tank om det blir sa i ar igen!!! Vill saaaa garna ha vart brollop i vinterland men kanner att jag maste borja menalt forbereda mig pa att det KAN bli at andra hallet, annars kanske jag blir sa besviken att det gar ut over hela brollopet???

• abbie80

Vad ska ni ha for blommor i er brudbukett alla vinterbrudar?

Jag ar lite sugen pa att bara ha nagra kallor, nagon som vet av en sida dar de visar bilder pa just detta??

• abbie80

Valkommen Oz-080202!

Vi gor tvartom, vi bor ocksa i Australien(Perth) men gifter oss i vinter-Sverige!
    Var i Australien bor ni/gifter ni er?

• abbie80

Oz-080202 - vi ska gifta oss strax utanfor Ornskoldsvik. Jag har bott har nere i 4 ar min blivande ar fran nz men har bott har sedan han var 14.
    Ar din m2b fran Australien eller Sverige? Hur lange har du varit har? Ah, vilken fin park ni ska gifta er i, supermyisgt!

Gotland-08 - tack snalla for bilder pa buketter, du ar en stjarna!! Alskar for ovrigt ditt bildgalleri, har sjalv kopt en kappa men din ar verkligen ursnygg, angrar lite bittert att jag valde traslojd ist for syslojd i hogstadiet men tror knappast det gjort ngn storre skillnad...

Fler som bestamt sina buketter??

• abbie80

Hejhej!

Vi ska gifta oss i kyrkan, en gammal kyrka fran 1200-talet som vi ska fylla m levande ljus sa det borde blir riktigt mysigt.
    Det ar lite knepigt att planera fran andra sidan jorden men hittar en hel del bra tips har pa BT och sedan har jag mamma och tva tarnor pa hemmaplan som hjalper till, himla tur det Vi aker till Sverige strax fore jul sa det finns lite tid att fixa och dona da, hoppas jag...

Jag laste att du c_t ocksa bestallt din MS klanning fran usa, jag fick mail forra veckan att min ar pa vag, sa spannande!!! Vilken klanning har du bestallt?

• abbie80

Jattefin klanning c_t !! Alskar maggie sotteros klanningar, hade kollat in mina favoriter pa hemsidan men sedan nar jag provade dem i butik sa fastnade jag for "min" klanning direkt, www.maggiesottero.com/dress.aspx&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=S739
    Bestallde den sedan fran ebridal.net och det blev nastan halva priset motfor vad den skulle kosta har nere och tror de ar annu dyrare i Sverige.
    Hoppas den kommer snart!!! Vet inte om jag vagar ha den hangandes hemma, risken finns att jag inte kan mosta att prova den varje gang min blivande ar borta...

Svar på tråden Januari-Februari 2008