Inlägg från: Skidbrud (gift) |Visa alla inlägg
  • Skidbrud (gift)

Januari-Februari 2008

Hejsan!

Jag gifte mig den 20/1 i år och önskar er alla en underbar dag!

Vi hade ett fantastiskt vinterbröllop i Åre med mycket snö och många minusgrader!

Har ni några frågor så fråga på...

Lycka till!

• Skidbrud (gift)

Qozze: Grattis till det stundande bröllopet!
    Ska försöka svar på dina frågor så gott jag kan, kul att kunna hjälpa till!

Håret fixade jag hos Paulin på Åre Saxen, hon är superbra och jag var jättenöjd! Maken gjorde jag själv, tyckte det var onödigt att lägga ner massa pengar på det.

Vår fotograf var en nära vän till min man. Det finns en hel del som fotograferar här uppe men som du säger så blir det mest skid/cykel. Min man är dock väldigt duktig och har gjort jobb för bla. Tott Åre. Han ska fota ett bröllop om 2 veckor.
    Vem är det du varit i kontakt med?
    Har lite bilder på min sida på Familjeliv men inga som vår fotograf tagit, men kan lägga ut några där. Kan lägga ut några som är tagna utomhus både före och efter vigseln så kan du se hur ljuset är!

Vi gifte oss i Åre G:la kyrka kl 15.30. Vi fotades innan vigseln men även lite efter. Både inne och ute. Innan vigseln så var ljuset jättebra och efter så var det mörkt och fotona blev väldigt stämningsfulla! Inga problem med ljuset.

KOm gärna med fler frågor!

Sofia

• Skidbrud (gift)

Qozze: Du kan se min frisyr på min sida på familjeliv.se heter Åre Misan där. Har lagt ut lite bilder där men det kommer mera lite senare.

Ja, min man har gjort ett antal uppdrag för bla. Tott när det gäller fotografering.

Vi bor själva i Åre.

Svar på tråden Januari-Februari 2008