Inlägg från: Neppe |Visa alla inlägg
  • Neppe

Januari-Februari 2008

Hej!
    Vi hade också först tänkt ha bröllopet i slutet av februari, men det blir nu 8 mars istället. :) Men roligt att se hur långt ni har kommit med planeringen. Tycker själv jag är lite tidigt ute... Tycker det är så roligt att pyssla och fundera, så har rean börjat laga inbjudningskorten! Jag har beställt min klänning, och tärneklänningen, från Kina, från millybridal.com, de borde komma i mitten på nästa månad, så väntar med spänning! :)
    Kyrkan och festlokalen är också bokade, så snart har vi ju inget kvar att göra... Tror mina kompisar skrattar lite åt oss då vi är så tidiga. När min bror gifte sig började de fixa allt bara några månader på förhand...
    Men roligt är det! :D

• Neppe

Qozze:
    Jätte fin klänning! Tänkte ni ha i den färgen?

• Neppe

Qozze:
    Wow, fin klänning! Lutar det åt en kina-klänning för din del med? ;) Borde få mina klänningar i mitten av september... Spännande!

• Neppe

Vi kommer ha ganska långt mellan kyrkan och festen, ca 50 km. Men vi ville gifta oss i min M2Bs gamla "hemkyrka", som är en vacker stenkyrka, men den ligger i en liten by, och där finns inga restauranger/festlokaler. Men det blir nog bra ändå. Restaurangen vi ska ha festen i är stor, fin och rymlig.
    Vi kommer att ha min pappa att viga oss. Funderade lite på att han skulle leda in mig, sen fortsätter han bara upp och börjar på med vigseln! Haha!
    Vi har ganska mycket klart fastän bröllopet blir i mars, mina kläder, tärnans och brudtärnornas klänningar, kyrka, festlokal, fotograf, lite dekorationer och några inbjudningskort. Men ville inte stressa sedan månaden innan bröllopet...

• Neppe

Bröllopsresa blir till Thailand, tre dagar efter bröllopet.

Svar på tråden Januari-Februari 2008