Inlägg från: Ishotellet |Visa alla inlägg
  • Ishotellet

Januari-Februari 2008

Jaha, bara jag som inte får tillbaka min gamla signatur
    (c_t här)

• Ishotellet

Japp vi var på Sardinien, vi älskade det så mycket att vi faktiskt kontaktat en mäklare och ska köpa lägenhet där!

Ja allt mitt som jag lagt in är också borta! Inte för att det spelar så stor roll men iaf.

• Ishotellet

Ja just ja det har jag ju lovat! Jag ska försöka ordna med det nu veckan som kommer. Pälsen har också kommit och den är helt magisk till!

Just ja! Snöflinga är du kvar här!? Du skulle ju få köpa min cape

• Ishotellet

Vinterbrud

Vad köpte ni för kläder till din m2b? Vi måste snart ut och leta till min.
    Känns bara som att tiden försvinner, har precis börjat nytt jobb så jag hinner knappt med att handla mat på Ica ens...

• Ishotellet

Va är Abbie gravid? Gud vad jag har missat mycket

ABBIE!!Våra varmaste gratulationer!!!

• Ishotellet

Jag vill nog gärna gå in och styra vad min ska ha på sig men jag måste nog ta ett steg tillbaka, han har iof visat några saker som jag tyckte var riktigt snyggt men han vill att det som han slutligen bestämmer sig för ska vara en hemlis fram till den stora dagen.

Jag är grymt glad över att allt med kläder, skor, hår, ringar och smycken är avklarat. Nu ska bara lysningsmottagningen, blommor, morgongåva, hindersprövning och bröllopsresa ordnas´min m2bs kläder då.

• Ishotellet

Jag har jätteproblem med ingångs/utgångsmusik. Jag har inte fått tag i prästen som ska viga oss än så jag vet inte vad som gäller uppe i Jukkajärvi, vet inte ens om det går att spela musik där- det ligger på min 2do-lista
    Däremot ska vi ha en kollega till mig som ska sjunga Carolas- Evighet som ballad, kommer att bli jättefint.

Abbie, är också illamående men av andra orsaker Ska sluta dricka champagne och rosé nu hehehe

Q- jag kan rekommendera Kista galleria, där har dom uthyrning av herrkläder och dom var jättebilliga! Jag ska släpa dit min m2b sen så han får prova ut något.

• Ishotellet

FruKnas

Har en lista på psalmer som passar vintern, ska lägga in den här imorgon, har listan på jobbmailen.

• Ishotellet

Jag måste se till att byta nick. Blir galen!

Q- ja gör det, fick hem en katalog från dom med deras sortiment och dom hade massor med snyggt. priser från 850 kr och det är billigt tycker jag

Ja vad spännande med klänningen! Vilken blev det nu?
    Jag ska lägga upp bilder på min sen så ni får se.

Svar på tråden Januari-Februari 2008