Inlägg från: JennyochTobias |Visa alla inlägg
  • JennyochTobias

Januari-Februari 2008

Hejsan!
    Då var man här och får berätta om planerna!
    Har idag lagt ut sidan för alla, förra veckan skickades inbjudningarna *ler*
    Känns underbart, men oxå lite stressigt!

Hur många här har barn?
    Vi har 2, Oliver 2 och Natalie 9 månader

• JennyochTobias

Sarah81: Hur fungerar de för er med all planering då?
    Vi har verkligen fullt upp i huset som vanligt, men de man gillar mest tar man sig tid att göra så klart!

Jag har haft min klänning i nästan 2 månader nu. Så kul att gå och titta på den. Tyvärr så kan ja inte ta på mig den och dansa runt som jag vill, tar 45 min att ta på sig den och jag kan inte göra de själv *ler*

• JennyochTobias

Quzze: Nej vad kul, vad gick du för linje? Hur gammal e du? Jag är -83.

Sarah81: Jupp, det är snörning. Tänkte ta bilder på den och lägga utt så fort jag hittat kameran *ler*

Snöflinga76: Grattis! Vad ska hon heta?

Bzzz: Vi har oxå bestämt maten, det blir: Skagencanapè till förrätt, Helstekt oxfilè m. potatisgratäng och coqnacsås.
    Tårtan vet jag inte riktigt än. Men jag tror på chokladtårta med cream färgad marsipan och ljuslila blommar. Men har inte kommit så långt än.

Hur "stor" kommer eran fester bli?

Min m2b har en vän som är dj och har även uthyrning av utrustning till disco och han ska spela på vår fest. Så efter "dansmusiken" sätter han igång med disco och allt som hör till. De ja sagt nej till är rök- och skummaskin.

• JennyochTobias

Bzzz: Vi har bjudit ca 80 personer, men då är de 5 barn under 3 år. Sen får vi se hur många som kommer. Har satt 2dec som sista datum.

Vad kul att våra killar är lite lika varandra. Tobias och hans kompis var ner till Växsjö och linköping i helgen på insparken, och nu till helgen blir de falun.
    Så bröllopet tar jag *ler*

Svar på tråden Januari-Februari 2008