Januari-Februari 2008
Hoppar in och säger hej *vinkar lite*.. Är en tjej från skellefte-trakten som ska gifta mig den 19/1 08.
Hur långt i planeringen och inköp har ni andra hunnit?
Hoppar in och säger hej *vinkar lite*.. Är en tjej från skellefte-trakten som ska gifta mig den 19/1 08.
Hur långt i planeringen och inköp har ni andra hunnit?
Har inte skrivit så mycket i den här tråden mest läst varje dag.
Åh vilken vacker psalm du hittat ct Blev så sugen på den..
jag fick hem underkjolen till min klänning idag, nu är det bara klänningen som saknas men den är då minst 3v bort. Åh vad jag längtar!!
jennyochtobias: vi har tre flickor på 12år, två år och 6mån..
JennyochTobias:Jo man har nog det man gör Men som du sa så tar man sig tid för det som är viktigt..Oj det lät bökigt med klänningen , antar att det är snörning då?
Snöbrud08: Har oxå bokat bröllpssviten, hade jättetur då min morbror har ett hotell så detblev tämligen gratis
Qozze:Tyvärr så är restaurang delen på hotellet för liten för oss, men de ska laga maten åt oss. Det är min kusin som är kock där
Qozze: Min kusin har fått i uppdrag att presentera en buffé med vintertema utan attför den skull bli julbord...Ska bli jättespännande att se vad hon kommer fram till. Själva då har ni färdigt er meny?
Akvavit: Vad skönt för er att ni harfåtttag på ett hotell: man blir ju helt ställd då ens planer blir ikullkastade. Håller tummarna att ni får festlokalen ni ville ha
Appropå allt prat om låtar vid vigseln har vi valt "I give you the morning" och "stand by me"
Snöbrud08; Det är jättesvårt det där med barn, vi valde efter mycket velande att trots allt ta med barnen. Men jag har full förståele för dem som väljer barnfritt.Men hur man än gör så har folk åsikter, trots att det ska vara brudparets storadag..