• c_t

Januari-Februari 2008

Vad fint! Skor kommer det ju till hösten, jag köpte mina i vintras från Victoria Secrets.

Vad duktiga alla är som kan sy själva, jag är värdelös på att sy.

• c_t

Hahahaha, du är rolig du.
    Tro mig, jag kan INTE sy.
    Jag jagar vidare efter päls på Ebay

• c_t

Vad härligt! Skål på dig gumman och lycka till med föräldrarna ikväll, det går säkert jättebra!

• c_t

Snöfinga

Vi håller tummarna för att bebisen kommer ut snart och att allt går bra!
    Det med capen, det löser vi

• c_t

Sånt som händer!
    Ja du, paketet är ganska stort, möjligt att du får en avi och då tar det lite längre tid.
  • c_t

Härligt att det gick bra med familjerna, alltid lite nervöst det där

Visst är den en underbar känsla när allt stämmer!
    Jag pratade om Kallis idag med en av tjejerna som jag åkte med, vill åka tillbaka nu! Vi hade så sjukt kul

• c_t

Hej stumpan!

På tal om stressad, mina bästa vänner är gravida och den ena pressar just nu ut sin. Dom har tjatat på mig att jag ska bli gravid nu sen den första fick veta att dom skulle ha bebis. Jag som inte ens vill!
    Fast erkänner att jag känner mig lite utanför.

Vad roligt med en pappa som kan spela, i min familj är det inte någon som har något musikaliskt i sig. Vi kan inte ens sjunga "ja må han leva" utan att det låter falskt

• c_t

Nej dom menar absolut väl och jag är överlycjklig för deras skull. Men det känns som att dom delar något nu som jag inte kan vara med på och det känns lite ensamt.... vill ju ha barn så småningom men inte just nu bara.

Vad mysigt det låter, är övertygad om att han är väldigt hedrad och stolt över att du vill att han ska spela lite.

• c_t

Åh vad roligt!! Hoppas den blir fin till klänningen.

Själv har jag köpt en ny päls igen
    Min m2b bara suckar och vad pappa sa det ska jag inte ens berätta hahaha

• c_t

Ja den är så fin! Ska bara betala den och få hem den så ska jag lägga upp bilder.

Min klänning är 6 veckor försenad *suck*
    Ja det var inte kul på princessa, kände mig så dum efter ägarens utlägg om huruvida det var en äkta klänning eller inte. Men den ÄR äkta ( även om det inte spelar någon roll ) men jag vill inte behöva försvara mig!

Svar på tråden Januari-Februari 2008